Kan geen Sticky's maken.

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Sabah

Kan geen Sticky's maken.

Bericht door Sabah » 21 aug 2008, 18:14

• Adres van je forum: http://
    Event. modificaties op je forum: geen
    Wanneer ontstond het probleem? was al zo vanaf het begin
    phpBB versie: 3.0.2

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? nee
    Wat is het probleem?
Heb geen optie om een sticky te maken als ik een nieuw topic aanmaak, zelfs niet als administrator, heb al in mijn permissies gekeken maar kon niks vinden over sticky's.

Heb in het Faq gelezen dat je dit alleen kan doen op de eerste pagina van het forum, maar daar is het niet mogenlijk om te posten.

Heeft iemand een idee wat het kan zijn ?
..

Mid

Re: Kan geen Sticky's maken.

Bericht door Mid » 21 aug 2008, 18:36

Zorg ervoor, dat je als administrator OOK globale moderator bent, dus even toevoegen aan je naam. Je hebt dan alle mogelijkheden ter beschikking.

Sabah

Bericht door Sabah » 21 aug 2008, 20:34

is hij ook

Sabah

Bericht door Sabah » 23 aug 2008, 18:49

Hi ik heb de gebruiker alle rechten gegeven die er zijn maar ik zie nog steeds geen radio button om een sticky te maken, heeft dit iets te maken met subforums of catogorien die je maakt ofzo ?

zoals eerder gezegd, Heb in het Faq gelezen dat je dit alleen kan doen op de eerste pagina van het forum, maar daar is het niet mogenlijk om te posten...

Iemand een idee ?

Mid

Bericht door Mid » 23 aug 2008, 22:11

In styles/*jouwstijl*/imageset moet je 8 bestanden hebben, die beginnen met het woord "sticky", dus dat kun je even nakijken via FTP.

Vreemd, dat je niet kunt posten.

Het zou handig zijn, als je even het adres van je forum neerzet, want dan kunnen we meer zien.

Niek
Contacteer:

Bericht door Niek » 02 sep 2008, 19:14

Sticky's plaatsen heeft niet met de moderator permissies te maken, maar staat onder forum permissies. Zorg dat een beheerder volledige toegang heeft tot een forum, dan kun je sticky's plaatsen.
Groetjes Niek

Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.

Gesloten