ACP niet meer beschikbaar...

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Kevin Damstra

ACP niet meer beschikbaar...

Bericht door Kevin Damstra » 30 sep 2008, 22:18

• Adres van je forum: http://www.e-magin.nl/BB3dc
    Event. modificaties op je forum: phpBB3 portal
    Wanneer ontstond het probleem? na de installatie toen ik naar het ACP wilde gaan
    phpBB versie: 3.0.2

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? phpBB3 portal geinstalleerd
    Wat is het probleem?
Ik dacht leuk te kunnen overstappen van phpBB2 naar phpBB3, dus eerst wat testen gedaan zonder mijn huidige forum in gevaar te brengen. Ik wilde wel graag een portal hebben, dus deze geinstalleerd en geen problemen.

Aan het eind staat "After installation, enter your ACP (Admin Control Panel) and click the "Purge the cache" button."

Dus ik ga naar het ACP en krijg het volgende te zien:

Algemene fout
Language file portal.php couldn't be opened.

het is dus zo dat ik ergens niet het juist portal.php bestand heb geplaatst maar ik kan echt niet vinden waar, ik heb al van alles geprobeerd :(

zou iemand me kunnen helpen om portal toch werkend te krijgen...

Bee

Re: ACP niet meer beschikbaar...

Bericht door Bee » 30 sep 2008, 22:25

Heb je de taalbestanden voor language/en/ ook in language/nl/ geplaatst? Het is dan welliswaar niet vertaald, maar anders werkt het helemaal niet.
... Maar ik modereer (nog) niet.

Kevin Damstra

Bericht door Kevin Damstra » 30 sep 2008, 22:38

ja dat was dus het probleem, dat mapje acp...

Zal het hele forum nog eens opnieuw installeren want nu heb ik geen forum meer... :oops:

edit: ik heb het nu werkend :) nu even zien of ik het zo kan krijgen als ik het hebben wil..

converteren van een oud forum kan toch ook later of moet je dit perse van te voren doen?

Mid

Bericht door Mid » 30 sep 2008, 23:07

Het is altijd handig om eerst te updaten en om dan pas aanpassingen te doen.

Kevin Damstra

Bericht door Kevin Damstra » 30 sep 2008, 23:11

ja maar ik ben nog wel even bezig met aanpassingen kleuren en lay-outs, dan is het oude forum alweer achterhaald, tenminste de berichten zijn dan alweer oud eigenlijk..

nja das een probleem voor later, ben blij dat hij het eerst even doet,

thnx

Gesloten