- Adres van je forum: http://www.dutch-silkers.com/forum
Event. modificaties op je forum:geen
Wanneer ontstond het probleem?
phpBB versie: 3.0.3
Me forum is vanaf begin al enorm langzaam! Het ging vooral mis toen ik de shoutbox aan het installeren was. Ik wordt er echt gek van. Ik kan bijna niks doen.. Snap totaal niet wat het kan zijn.. Merk wel dat me ftp ook enorm langzaam is geworden..
ik heb geen idee wat ik eraan kan doen pls help
Enorm langzaam forum
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Enorm langzaam forum
Re: Enorm langzaam forum
Als ook je FTP langzamer is geworden zal het waarschijnlijk aan je host liggen en niet aan phpBB. Je kan even met je host contact opnemen en navragen.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
FTP en webserver hebben in principe weinig met elkaar te maken.
Wat je even kan doen is DEBUG inschakelen om te kijken wat de load times zijn. Dit kan je doen door config.php te openen en de // voor de regels met DEBUG erin te verwijderen.
Wat je even kan doen is DEBUG inschakelen om te kijken wat de load times zijn. Dit kan je doen door config.php te openen en de // voor de regels met DEBUG erin te verwijderen.
Eerste keer: [ Time : 0.513s | 17 Queries | GZIP : Off | Memory Usage: 2.96 MiB | Explain ]
2de keer : [ Time : 0.399s | 8 Queries | GZIP : Off | Memory Usage: 2.93 MiB | Explain ]
3de keer : [ Time : 0.811s | 8 Queries | GZIP : Off | Memory Usage: 2.93 MiB | Explain ]
4de keer : [ Time : 0.062s | 7 Queries | GZIP : Off | Memory Usage: 2.93 MiB | Explain ]
Dat krijg ik als ik paar keer na me main pagina ga
2de keer : [ Time : 0.399s | 8 Queries | GZIP : Off | Memory Usage: 2.93 MiB | Explain ]
3de keer : [ Time : 0.811s | 8 Queries | GZIP : Off | Memory Usage: 2.93 MiB | Explain ]
4de keer : [ Time : 0.062s | 7 Queries | GZIP : Off | Memory Usage: 2.93 MiB | Explain ]
Dat krijg ik als ik paar keer na me main pagina ga
Deze tijden zijn niet langzaam als ik het zo bekijk. gemiddeld 0.600s lijkt me gewoon normaal
Die tijden zijn redelijk normaal voor shared hosting. Wat is je host, het zou ook kunnen dat het daaraan ligt.