- Adres van je forum: ---
Event. modificaties op je forum: geen
Wanneer ontstond het probleem? gisteren, na uploaden op een server met PHP 4.4.7
phpBB versie: 3.0.4
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? geupload op een server met PHP 4.4.7, nadat hij een tijd op een 5.x gestaan had
Wat is het probleem?
Witte pagina in plaats van phpbb
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Witte pagina in plaats van phpbb
Re: Witte pagina in plaats van phpbb
verander in config.php eens mysqli naar mysql. (En waarom in hemelsnaam terug naar zon oude php versie, die unsupported is vanuit php.net?)
Het werkt! Bedankt!
Wel, vroeger stond het bij mij op localhost, doen ik aan de site devde (bridge tussen phpbb en wp), nu die min of meer klaar is, heb ik het verplaatst naar de officiële hosting van de site, maar daar draait nog PHP 4 op. We hebben al een support ticket ingediend voor upgrade, maar we hebben te horen gekregen dat eerst 3 mensen dat via een supp. ticket moeten vragen, dan gaat dat naar de raad van bestuur, en als die het goedkeurt dan wordt het gedaan... het deel vanaf die raad van bestuur is zo'n 2 tot 5 maanden, en daar konden we niet echt op wachten, en wij waren de eersten met dat ticket, dusja...
Wel, vroeger stond het bij mij op localhost, doen ik aan de site devde (bridge tussen phpbb en wp), nu die min of meer klaar is, heb ik het verplaatst naar de officiële hosting van de site, maar daar draait nog PHP 4 op. We hebben al een support ticket ingediend voor upgrade, maar we hebben te horen gekregen dat eerst 3 mensen dat via een supp. ticket moeten vragen, dan gaat dat naar de raad van bestuur, en als die het goedkeurt dan wordt het gedaan... het deel vanaf die raad van bestuur is zo'n 2 tot 5 maanden, en daar konden we niet echt op wachten, en wij waren de eersten met dat ticket, dusja...
Ik raad je dan ernstig aan je een andere host te zoeken, want een host die nu nog php4 gebruikt weet niet waar die mee bezig is 

Dat vind ik er ook van, maar ik ben maar de technische beheerder (ben ook wel medeeigenaar maarja), en de eigenaar zal dat niet echt willen vrees ik, hij zit hier al lang en hij kent hier wel wat volk, dusja...