Hey mensen. Als ik een afbeelding wil invoegen met de code en op bevestigen druk krijg ik deze melding:
De afbeelding kan niet geopend worden of het is geen geldige afbeelding.
Waarom werkt het niet?
MVG, Lajos
Geen afbeelding direct weergegeven in topic
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Geen afbeelding direct weergegeven in topic
Lajos,
iets meer informatie is wel handig: welke versie van het forum gebruik je, met welke BBcode voeg je afbeelding in (heb je de standaard code eventueel aangepast?), wat voor bestandsformaat is de afbeelding, staat de file op een andere server of onder je eigen beheer?
Als de afbeelding op een andere server staat zou het kunnen dat de URL naar die afbeelding niet goedgekeurd wordt als link-naar-een-afbeelding, of de site laat hotlinking ("lenen" van plaatjes) niet toe. Ook kan het zijn dat je bijvoorbeeld een .WPG als afbeelding wilt laten zien en dat die niet geaccepteerd wordt.
Mvg,
Marc
iets meer informatie is wel handig: welke versie van het forum gebruik je, met welke BBcode voeg je afbeelding in (heb je de standaard code eventueel aangepast?), wat voor bestandsformaat is de afbeelding, staat de file op een andere server of onder je eigen beheer?
Als de afbeelding op een andere server staat zou het kunnen dat de URL naar die afbeelding niet goedgekeurd wordt als link-naar-een-afbeelding, of de site laat hotlinking ("lenen" van plaatjes) niet toe. Ook kan het zijn dat je bijvoorbeeld een .WPG als afbeelding wilt laten zien en dat die niet geaccepteerd wordt.
Mvg,
Marc
Ik gebruik versie 3.0.4 en gebruik de [ i m g ] URL [ / i m g ] BB code. Het is JPG formaat dus dat zou hij moeten accepteren. En het plaatje staat op de server van imageshack dus daar ligt het ook niet aan. En de standaardcode heb ik niet aangepast. Dus waar kan het dan nog aan liggen? Avatar voor profiel van andere website gebruiken wil ook niet trouwens.
MVG Lajos
MVG Lajos
- marian0810
- Contacteer:
Kijk eens in je ACP -> tabblad Berichten -> Beheer Extensiegroepen of de extensie wel is toegestaan?
Ja, extentie is toegestaan.