Hallo,
Ik kom erachter dat wanneer men NIET is ingelogd tóch op namen kan klikken en profiel kan zien.
Zelfs email sturen is mogelijk...
Ook de ledenlijst was te openen, die heb ik dus maar even weggehaald in de code...
Dit moet een scriptfout zijn...
Weet iemand de oplossing ?
www.talkweb.nl
Profiel zichtbaar zonder ingelogd te zijn
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Profiel zichtbaar zonder ingelogd te zijn
Geen scriptfout, gewoon een permissie die verkeerd staat. 
Beheerderspaneel -> Permissies -> Permissies groepen -> Gasten -> Geavanceerde permissies -> Tab "Profiel" -> "Kan profielen bekijken, ledenlijst en wie is er online lijst" naar Nee.

Beheerderspaneel -> Permissies -> Permissies groepen -> Gasten -> Geavanceerde permissies -> Tab "Profiel" -> "Kan profielen bekijken, ledenlijst en wie is er online lijst" naar Nee.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Dat staat op nee, gasten hebben geen rechten...alles nee...toch veranderd er niks...
Je moet het voor gast gebruiker ook instellen, onder gebruikerspermissies.
Ke thankzz, ik heb de anonymous ook op alles nee gezet en dat werkt...
Toppie
)
p.s
Prima script hoor, maar ik vraag me af of het niet allemaal wat logischer en eenvoudiger had gekund....
Toppie

p.s
Prima script hoor, maar ik vraag me af of het niet allemaal wat logischer en eenvoudiger had gekund....