ACP_CAT_ARCADE i.p.v. Arcade

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Centu

ACP_CAT_ARCADE i.p.v. Arcade

Bericht door Centu » 06 feb 2009, 09:11

• Adres van je forum:
    n.v.t.
    Event. modificaties op je forum:
    n.v.t
    Wanneer ontstond het probleem?
    Na de originele bestanden van van phpBB3 terug te zetten (alle bestanden in de mappen: /adm/ en includes/acp/)
    phpBB versie: 3.0.4

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Zie bovenstaand
    Wat is het probleem? Modulebeheer geeft bij sommige modifications niet de tekst zoals het hoort aan.
Hallo allemaal,

Om maar even snel naar het punt toe te komen...

Door een fout kon ik niet meer in mijn ACP terecht komen (ik kreeg een blanco pagina) en na lang zoeken met google vond ik de oplossing door de mappen /adm/ en /includes/acp/ te herstellen met de originele bestanden van phpbb3.

Dit heb ik gedaan en ik kon daarna ook weer in de ACP terecht komen maar het forum is sindsdien niet helemaal 100%...

De fout zit in het modulebeheer en dan vooral met de JRsweets Arcade modificatie. Als ik bij modulebeheer kijk naar het beheerderspaneel dan zie ik dit staan "ACP_CAT_ARCADE" in plaats van dat er normaal "arcade" staat. Hetzelfde geldt voor alle modules die in de arcade categorie staan, en dit leidt ertoe dat als ik in het beheerderspaneel naar de opties wil kijken van de arcade, dat ik alleen maar dit soort opties te zien krijg:

# ACP_CAT_ARCADE_CONFIGURATION
# ACP_ARCADE_SETTINGS_GENERAL
# ACP_ARCADE_SETTINGS_GAME
# ACP_ARCADE_SETTINGS_FEATURE
# ACP_ARCADE_SETTINGS_PAGE
# ACP_ARCADE_SETTINGS_PATH

En dit heb ik dus niet gehad voor ik de bestanden hersteld had... Nu heb ik gekeken of alle taalbestanden er nog staan en dat is ook gewoon in orde. De Arcade op het forum is normaal vertaald. Dus ik tast op het moment echt in het duister hiermee...

Hoe kan ik dit herstellen?

Erik Frèrejean

Re: ACP_CAT_ARCADE i.p.v. Arcade

Bericht door Erik Frèrejean » 06 feb 2009, 09:58

Waarschijnlijk ben je het ACP taal bestand vergeten. Deze heet waarschijnlijk info_acp_arcade.php (of iets in deze strekking) en zou zich in the language/nl/mods/ directory moeten bevinden.
Proud member of the phpBB Afbeelding

Centu

Bericht door Centu » 06 feb 2009, 10:20

De taalbestanden staan allemaal nog gewoon netjes op de server, dus dat kan het probleem niet zijn.

Centu

Bericht door Centu » 07 feb 2009, 11:33

*bump* Even wat nieuwe informatie... Ik heb onlangs een nieuwe mod geïnstalleerd en alweer weigert hij de modules te vertalen, terwijl op het forum zelf de teksten wel netjes vertaald zijn.

Is er iets speciaals wat de vertalingen van die php bestanden doorlinkt naar de teksten in de modules?

Iets wat ik potentieël kan herstellen?

Kevin
Contacteer:

Bericht door Kevin » 07 feb 2009, 11:58

Ik geloof dat modules ed staan in lang/nl/mods of in lang/nl/acp/common.php maar dat is ook per mod weer anders.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Centu

Bericht door Centu » 08 feb 2009, 13:39

Die bestanden zijn bij mij dus in orde... Ik zit al de hele dag te kijken wat er mis is/kan zijn, maar ik kan totaal niets vinden...

Dit is heel erg irritant want bij iedere nieuwe mod die ik installeer dan staan de teksten wel normaal op het forum, maar als ik in het beheer staar dan zijn de modules in deze formaat: "ACP_XXX_XXX" en hetzelfde geldt in het beheer voor de desbetreffende mods.

En om alles handmatig in te voeren in de modules zelf is ook onbegonnen werk en dit is dus al met al erg onhandig.

Gesloten