- Adres van je forum:
n.v.t.
Event. modificaties op je forum:
n.v.t
Wanneer ontstond het probleem?
Na de originele bestanden van van phpBB3 terug te zetten (alle bestanden in de mappen: /adm/ en includes/acp/)
phpBB versie: 3.0.4
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Zie bovenstaand
Wat is het probleem? Modulebeheer geeft bij sommige modifications niet de tekst zoals het hoort aan.
Om maar even snel naar het punt toe te komen...
Door een fout kon ik niet meer in mijn ACP terecht komen (ik kreeg een blanco pagina) en na lang zoeken met google vond ik de oplossing door de mappen /adm/ en /includes/acp/ te herstellen met de originele bestanden van phpbb3.
Dit heb ik gedaan en ik kon daarna ook weer in de ACP terecht komen maar het forum is sindsdien niet helemaal 100%...
De fout zit in het modulebeheer en dan vooral met de JRsweets Arcade modificatie. Als ik bij modulebeheer kijk naar het beheerderspaneel dan zie ik dit staan "ACP_CAT_ARCADE" in plaats van dat er normaal "arcade" staat. Hetzelfde geldt voor alle modules die in de arcade categorie staan, en dit leidt ertoe dat als ik in het beheerderspaneel naar de opties wil kijken van de arcade, dat ik alleen maar dit soort opties te zien krijg:
# ACP_CAT_ARCADE_CONFIGURATION
# ACP_ARCADE_SETTINGS_GENERAL
# ACP_ARCADE_SETTINGS_GAME
# ACP_ARCADE_SETTINGS_FEATURE
# ACP_ARCADE_SETTINGS_PAGE
# ACP_ARCADE_SETTINGS_PATH
En dit heb ik dus niet gehad voor ik de bestanden hersteld had... Nu heb ik gekeken of alle taalbestanden er nog staan en dat is ook gewoon in orde. De Arcade op het forum is normaal vertaald. Dus ik tast op het moment echt in het duister hiermee...
Hoe kan ik dit herstellen?