hoi iedereen,
weet er iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat de bots niet zichtbaar zijn in de who is online lijst.
ik vond er wel iets ove rop het internet maar die code die er staat vind ik niet terug in mijn functions.php.
dus ik hoop dat iemand weet hoe ik dit kan regelen dat ze niet meer zichtbaar zijn.
alvast bedankt.
groetjes
Bots verbergen in "who is online" lijst
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Bots verbergen in "who is online" lijst
Dat kan gewoon in je ACP bij 'Groepsbeheer".
Bij de instellingen van Bots moet je 'Laat groep zien in legenda' afvinken.
Bij de instellingen van Bots moet je 'Laat groep zien in legenda' afvinken.
Dat zal enkel de groep "Bots" niet meer in de legenda laten zien, de bots zelf worden dan nog steeds weergegeven. Probeer deze wijziging eens.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
hoi jim,die manier kende ik nog niet.
ik heb het momenteel op een andere manier opgelost.
bij groeppermissies heb ik de groep bots can hide online status op yes gezet.
en daarna heb ik gewoon alle members van de groep bots op hide online status gezet.
en nu zijn mijn bots eigenlijk hidden members dus zien de mensen ook niet dat het bots zijn.
groetjes
ik heb het momenteel op een andere manier opgelost.
bij groeppermissies heb ik de groep bots can hide online status op yes gezet.
en daarna heb ik gewoon alle members van de groep bots op hide online status gezet.
en nu zijn mijn bots eigenlijk hidden members dus zien de mensen ook niet dat het bots zijn.
groetjes
Ik heb ze gewoon op mijn forum leuke namen gegeven