Vraag over foto's plaatsen in een forum

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
wessuhm

Vraag over foto's plaatsen in een forum

Bericht door wessuhm » 10 mar 2009, 16:21

Hoi,

ik heb een vraag als ik een grote foto plaats in het forum plaats hij het ook groot.
Maar is er niet iets dat je de foto klein op het forum plaats en als je op de foto klikt dat hij dan apart groot opent.

Kan dit ?

Gr wessuhm

ps als mijn bericht hier niet goed staat kan dat kloppen want wist niet waar is dit moest plaatsen.
..

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: Vraag over foto's plaatsen in een forum

Bericht door Paul » 10 mar 2009, 18:08

Verplaatst naar support forum.

Duikboot
Contacteer:

Bericht door Duikboot » 10 mar 2009, 18:49

Er is wel een mod die het zaakje automatisch verkleind naar de ingestelde afmetingen, en de grote foto toont zodra je op de verkleinde versie klikt, maar welke dit is weet ik zo snel niet.

Als je je images via ImageShack.us upload kun je wel een thumbnail plaatsen met link naar de grote afbeelding, om je de moeite te besparen om eerst een mod te moeten installeren.

Pascal
Contacteer:

Bericht door Pascal » 10 mar 2009, 18:54

Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
You cut me open

Gesloten