Hi,
Ik wil eigenlijk onze members niet meer de optie geven om henzelf te hiden van de index. Ik heb de ACP al doorgezocht en een search gedaan hier maar kom er niet uit.
Weet iemand of dit kan en zo ja hoe?
unhide members van index
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
Re: unhide members van index
Dit is niet mogelijk in een standaard phpBB3 installatie. Om deze reden zal ik dit topic verplaatsen naar het modificaties forum.
Proud member of the phpBB 

- marian0810
- Contacteer:
Erik Frèrejean schreef:Dit is niet mogelijk in een standaard phpBB3 installatie.

Permissies -> Permissies voor groepen -> kies groep -> selecteer Gebruikerspermissies -> Geavanceerde Permissies - kies tabblad Andere - > zet "kan online status verbergen" op nee of nooit.
-
Whoops. Je hebt gelijkmarian0810 schreef:Erik Frèrejean schreef:Dit is niet mogelijk in een standaard phpBB3 installatie.Is gewoon een permissie toch?
Permissies -> Permissies voor groepen -> kies groep -> selecteer Gebruikerspermissies -> Geavanceerde Permissies - kies tabblad Andere - > zet "kan online status verbergen" op nee of nooit.

Wijziging: Terug naar support.
Proud member of the phpBB 

oh man i love this forum