VPS-geheugen raakt soms vol

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Hans Kamp

VPS-geheugen raakt soms vol

Bericht door Hans Kamp » 29 sep 2009, 20:22

• Adres van je forum: http://www.wowforum.nl
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem? Sinds ongeveer een halve week geleden
    phpBB versie: 3.0.0

Het volgende probleem is VPS-specifiek. Mijn VPS is behoorlijk stabiel, maar soms crasht de volledige VPS waarbij het forum offline gaat en het CP niet meer bereikbaar is. Tot enkele dagen geleden moet ik de host vragen de VPS te booten, sinds kort hebben ze me de inloggegevens gegeven voor HyperVM, waardoor ik mijn VPS vanuit mijn eigen computer can booten.

Nu de vraag: Hoe komt het dat sinds kort het geugen vol raakt of dat de VPS-CPU overuren draait. Het rebooten herstelt de zaak voor enige tijd en lost de zaak voor een paar dagen op, maar dan crasht het weer.

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: VPS-geheugen raakt soms vol

Bericht door Paul » 29 sep 2009, 21:16

En jij denkt dat wij zonder enige gegevens zo even uit onze grote duim kunnen halen waarom het volloopt? Ik zal je alvast zeggen, dat kan niet ;). De reden kan ik je wel geven. Te veel gebruikers online. De oplossing, geheugen verhogen.
Preciese reden, geen idee. Kijk eens in de logs enzo. Je vraag, zonder detials, is onmogelijk te beantwoorden.

Gesloten