vreemde errors?

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
yari
Berichten: 11
Lid geworden op: 29 mar 2007, 05:58

vreemde errors?

Bericht door yari » 27 okt 2009, 07:22

phpBB versie: 3.0.5
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
Wat is het probleem?[/list]

Hoi allemaal,
Nu kom ik hier af en toe om zeer geleidelijk iets meer te leren over PHPbb fora/site en al ben ik intussen een echte senior qua leeftijd, maar qua snappen en leren over dit onderwerp nog als "een kind" :oops:

Ben bezig om eerst het simpelste van moderatorschap aan/bij te leren en ben dit van 2 "eigen" fora.
Beiden zijn besloten fora en "themagericht",
Sinds gisteravond is er 1 forum onbereikbaar, de andere werkt (nog ) volkomen normaal.

Dit zijn de meldingen :
phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 505: include_once(./includes/auth/auth_0.php) [function.include-once]: failed to open stream: No such file or directory
PHP Notice: in file /includes/session.php on line 505: include_once() [function.include]: Failed opening './includes/auth/auth_0.php' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php')
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 1006: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3247)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 1006: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3247)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 1006: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3247)
Language file ./language/0/common.php couldn't be opened.


Ben al aan googlen geslagen en vond vergelijkbaar als dit op ook een andere site:
http://www.allergie-weg.nl/adverteren/

Snappen jullie wat er nu aan de hand is? (ook dit indien mogelijk, uitgelegd in kindertaal)? :roll: :lol:

Noukiia

Re: vreemde errors?

Bericht door Noukiia » 27 okt 2009, 07:46

Volgens mij kan hij bepaalde bestanden gewoon niet vinden... staan die wel in de mappen?

yari
Berichten: 11
Lid geworden op: 29 mar 2007, 05:58

Re: vreemde errors?

Bericht door yari » 27 okt 2009, 08:07

Noukiia schreef:Volgens mij kan hij bepaalde bestanden gewoon niet vinden... staan die wel in de mappen?
Ohhhhh ik totaal geen idee dus!! :oops: :oops:
op die allergiesite als voorbeeld, is deel site nog leesbaar toegankelijk, maar op eigen forum kan ik helemaal niets inzien, geen bronpagina of codes, enige is de gequote errormelding :(

Gebruikersavatar
PhilipvD
Berichten: 1690
Lid geworden op: 23 feb 2008, 20:06

Re: vreemde errors?

Bericht door PhilipvD » 27 okt 2009, 08:16

Verwijder alle bestanden uit je /cache map behalve .htaccess en index.htm.

Gebruikersavatar
MandersOnline
Berichten: 732
Lid geworden op: 27 aug 2003, 22:58
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: vreemde errors?

Bericht door MandersOnline » 27 okt 2009, 08:23

Probleem speelt ook als ik die map geleegd heb.
Zelf heb ik dit probleem ook en beheer mede die site.

Het begon gisteren dat gebruikers, onderwerp en bericht aantal;len op 0 stonden daarna leeg je de cache en krijg je die error.

Gebruikersavatar
Paul
Beheerder
Beheerder
Berichten: 20301
Lid geworden op: 23 okt 2003, 11:38
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: vreemde errors?

Bericht door Paul » 27 okt 2009, 10:11

auth_0.php dat is niet goed, dat hoort auth_db.php te zijn
je zal in je config table te auth method goed moeten zetten en daarna de cache verwijderen.

Gebruikersavatar
MandersOnline
Berichten: 732
Lid geworden op: 27 aug 2003, 22:58
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: vreemde errors?

Bericht door MandersOnline » 27 okt 2009, 10:49

Ik kom er wel uit bedankt Paul voor de voorzet ik laat weten als alles opgelost is.
Wijziging: Probleem lijkt inderdaad opgelost alleen kost nog paar dagen achterhalen van gegevens

Gesloten