De gesloten knop is zelf voor het beheer gesloten!!

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
David
Contacteer:

De gesloten knop is zelf voor het beheer gesloten!!

Bericht door David » 21 nov 2009, 18:46

• Adres van je forum: Forum staat momenteel nog offline
    Event. modificaties op je forum: Nog helemaal niks
    Wanneer ontstond het probleem? Ik kwam nu net pas achter het idee
    phpBB versie: 3.0.6

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Ik ben het forum aan het opbouwen. Dus ben continue aan het toevoegen en veranderen en bezig met permissie instellen.

Wat is het probleem?
Ik heb op het forum een forum categorie gesloten, op mijn andere forum kan ik als ik dan op gesloten druk nog gewoon een nieuw onderwerp plaatsen. Op dit forum zegt die dat het forum is gesloten. Weet iemand waar dit aan kan liggen en hoe ik dit kan veranderen? Ik wil niet dat leden er posten maar beheerders moeten er wel berichten kunnen posten.

Ik snap niet dat op me ene forum wel kan en op deze weer net niet:(

Groet David
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: De gesloten knop is zelf voor het beheer gesloten!!

Bericht door Paul » 21 nov 2009, 19:09

Dat kan alleen wanneer je moderator permissies in dat forum hebt.

David
Contacteer:

Bericht door David » 21 nov 2009, 19:19

Kan je me dan ook uitleggen hoe ik dit kan aanpassen?

WIJZIG

Het probleem heb ik inmiddels opgelost, Waar moet je tegenwoordig zoveel handelingen doen om die persoon permissie's te geven? Nogmaal was die persoon eigenaar maken en beheerder al genoeg, nu moet ik nog een keeer alle permissie's geven. Ligt dat aan de nieuwe update's?

EelkeB

Bericht door EelkeB » 22 nov 2009, 19:10

Welke updates doel je op? Aan het permissie-systeem is niks gewijzigd in 3.0.6.

Je moet niet permissies apart gaan toewijzen, je moet een moderators-groep hebben waar je personen aan toekent die je moderator-rechten wilt geven. Zo ook je administrator. Het is niet meer zoals in phpBB 2 dat gebruikers bepaalde permissies "erbij" krijgen enkel omdat ze adminstrator-rechten hebben. Het is er dus eigenlijk transparanter op geworden.
Dutch Open Projects
Mini Seven Club Nederland - Het grote forum voor het kleine autootje
Geen support via PM of mail

David
Contacteer:

Bericht door David » 22 nov 2009, 19:44

EelkeB schreef:Welke updates doel je op? Aan het permissie-systeem is niks gewijzigd in 3.0.6.

Je moet niet permissies apart gaan toewijzen, je moet een moderators-groep hebben waar je personen aan toekent die je moderator-rechten wilt geven. Zo ook je administrator. Het is niet meer zoals in phpBB 2 dat gebruikers bepaalde permissies "erbij" krijgen enkel omdat ze adminstrator-rechten hebben. Het is er dus eigenlijk transparanter op geworden.
Oke bedankt, dat wilde ik eventjes weten. Dan heb ik gewoon zelf lopen klungelen. :oops:

Gesloten