Verwijderen onderwerpen, en phpbb_search_wordmatch

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Mendel
Contacteer:

Verwijderen onderwerpen, en phpbb_search_wordmatch

Bericht door Mendel » 25 dec 2009, 14:18

Ik ben veel topics aan het opschonen op ons foto forum, waar de foto's niet meer worden gehost door de leden op hun server. Ze worden eerst verplaatst naar een subforum verdwenen foto's, en daarna verwijdert.

Mijn vraag luidt, als je topics verwijdert, wordt dan ook de tabel phpbb_search_wordmatch opgeschoond, of moet je die daarna opnieuw gaan opbouwen.

En zijn er tips om deze tabel slank te houden :)

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: Verwijderen onderwerpen, en phpbb_search_wordmatch

Bericht door Paul » 25 dec 2009, 14:23

Als een topic of post verwijderd wordt worden de items welke in deze tabellen staan, indien nodig, ook verwijderd.

In principe zijn er niet echt manieren om deze tabellen klein te houden, ze blijven gewoon groot, doordat er voor ieder gepost wordt een rij is. Het enige wat je eigenlijk kan doen is oude posts verwijderen, maar dat is niet altijd gewenst ook.

Mendel
Contacteer:

Bericht door Mendel » 25 dec 2009, 14:31

Mja, topics waarin foto's worden beoordeelt en waaruit deze zijn verdwenen laat ik dus niet staan. Na twee jaar al over de 1200 topics zonder foto's.
Het enige wat je eigenlijk kan doen is oude posts verwijderen, maar dat is niet altijd gewenst ook.
Waar moet ik voor uitkijken bij verwijderen? Was dat van plan via moderator paneel te doen, en dan 25 topics per keer.

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 25 dec 2009, 14:32

Ik bedoelde dat meer van dat niet alle fora posts willen verwijderen. In principe kan je gewoon normaal die posts verwijderen, dat is geen probleem :)

Gesloten