paar vragen over ons forum

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
bieremans

paar vragen over ons forum

Bericht door bieremans » 28 dec 2009, 21:34

• Adres van je forum: http:/www.southwesttuners.nl/papo/
    Event. modificaties op je forum:nvt
    Wanneer ontstond het probleem?nvt
    phpBB versie: 3.0.5

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? pas nieuw
    Wat is het probleem?
..

Beste allemaal,
Ik ben Beschier Rooze en heb een eigen auto clubje met site en forum. Nu heeft onze webmaster onlangs een nieuw forum geinstaleerd. een phpbb 3.05 forum. Het moet nog geupdate worden naar 3.06.
Hij weet er wel het 1 en ander vanaf maar nog niet alles. En ik ben eigenlijk een beetje een leek op dit gebied maar ik moet het toch beetje bij beetje gaan overnemen van hem.
Ik zit wel erg veel op forums. Maar alleen lezen/posten ;)

Nu draait het forum erg goed maar toch heb ik een paar vragen.
hij staat op Prosilver.

-Alle nickname's en gegevens staan rechts in beeld bij de berichten. Kan dat ook verzet worden naar links?

-als je op ons oude forum een (te) grote foto poste dan zette hij hem er ook groot op. Als je dat nu op het phpbb forum doet dan kort het forum de foto gewoon in. Hij knipt er bv de helft af. En das niet handig :mrgreen: is dat ook in te stellen?

-Ik las ook ergens dat je het zo kan instllen dat het forum de foto automatisch resized. En dat je er dan op kan klikken voor een grotere foto.

Ik kom vast nog met meer vragen maar eerst deze maar even :D ;)

Alvast erg bedankt.
En een goed uiteinde vant jaar!!

Jeroen

Re: paar vragen over ons forum

Bericht door Jeroen » 28 dec 2009, 22:58

bieremans schreef:Alle nickname's en gegevens staan rechts in beeld bij de berichten. Kan dat ook verzet worden naar links?
Lees dit artikel (in het Engels) eens door, daar vind je precies beschreven hoe je dat voor elkaar krijgt.
bieremans schreef:als je op ons oude forum een (te) grote foto poste dan zette hij hem er ook groot op. Als je dat nu op het phpbb forum doet dan kort het forum de foto gewoon in. Hij knipt er bv de helft af. En das niet handig is dat ook in te stellen?
bieremans schreef:Ik las ook ergens dat je het zo kan instllen dat het forum de foto automatisch resized. En dat je er dan op kan klikken voor een grotere foto
Er is een modificatie beschikbaar om foto's/afbeelding automatisch te laten verkleinen, probeer eens de ReIMG Image resizer MOD.

Succes :D
Jeroen

Gesloten