help !
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
help !
iemand enig idee wat al die codes boven mijn forum betekenen ??
alvast bedankt voor uw tijd.
*verwijderd*
hij deed het altijd prima! niet mee geknoeid de laatste weken en dit is sinds vandaag,
mvg
ronnie
*verwijderd*
hij deed het altijd prima! niet mee geknoeid de laatste weken en dit is sinds vandaag,
mvg
ronnie
Re: help !
Ik heb je site aangekilkt en mijn virusscanner slaat enorm op tilt.
Nice website!
Ik wou zelf ook een soort van support site / forum maken voor de SE Satio.
Heb hem zelf ook, en volgens mij is er wel behoefte aan.
Misschien kan ik je ergens mee helpen. PM me even.
On topic:
Er staan ergens een paar instellingen niet goed, ik heb het zelf ook een paar x gehad.
Waarschijnlijk weet 1 van de pro's hier direct wat er fout is.
Ik had volgens mij iets met de afbeeldingen sets niet goed.
Sinds wanneer heb je dit probleem?
Geen last van virusscans of vage waarschuwingen trouwens.
Ik wou zelf ook een soort van support site / forum maken voor de SE Satio.
Heb hem zelf ook, en volgens mij is er wel behoefte aan.
Misschien kan ik je ergens mee helpen. PM me even.
On topic:
Er staan ergens een paar instellingen niet goed, ik heb het zelf ook een paar x gehad.
Waarschijnlijk weet 1 van de pro's hier direct wat er fout is.
Ik had volgens mij iets met de afbeeldingen sets niet goed.
Sinds wanneer heb je dit probleem?
Geen last van virusscans of vage waarschuwingen trouwens.
- marian0810
- Contacteer:
Mijn virusscanner sloeg ook meteen aan.
- FreakyBlue
- Contacteer:
Open het bestand includes/hooks/index.phpronniealmelo schreef:iemand enig idee wat al die codes boven mijn forum betekenen ??
*verwijderd*
mvg
ronnie
Zoek (helemaal onderaan)
Code: Selecteer alles
?>
Opnieuw uploaden en dan moet het weer goed zijn.
Je kan ook de includes/hooks/index.php file uploaden uit een nieuw phpBB3 pakket.
My music and tutorials -> https://youtube.com/gh0stwrit3rMusic/
Former phpBB Style and Mod Author -> https://www.phpbb.com/customise/db/auth ... tributions
Former phpBB Style and Mod Author -> https://www.phpbb.com/customise/db/auth ... tributions
Nee, nee, e nee, niet doen. Je forum is gehacked, en als je dit gaat verwijderen kan er dus niet meer uitgezocht worden waarom.FreakyBlue schreef:Open het bestand includes/hooks/index.phpronniealmelo schreef:iemand enig idee wat al die codes boven mijn forum betekenen ??
*verwijderd*
mvg
ronnie
Zoek (helemaal onderaan)En verwijder alles wat daarna staat (kan ook een spatie zijn).Code: Selecteer alles
?>
Opnieuw uploaden en dan moet het weer goed zijn.
Je kan ook de includes/hooks/index.php file uploaden uit een nieuw phpBB3 pakket.
Wat je ipv moet doen is even op http://www.phpbb.com/incidents/ een incidents ticket openen, en de instructies daar verder volgen.
-
nou daar ben je dan lekker mee
ik kan niet eens meer in het beheerderspaneel komen.
wat een ellende. toch bedankt voor de reacties.
mvg
ik kan niet eens meer in het beheerderspaneel komen.
wat een ellende. toch bedankt voor de reacties.
mvg
-
paul, je bent m`n held vandaag ! thanx
-
helaas is het nog steeds niet opgelost.
ik ben een leek wat virussen betreft en ik krijg ook maar geen reactie van de wesite die eerder werd aangegeven..
kan iemand me nog helpen met die probleem
alvast bedankt
gr
ronnie
ik ben een leek wat virussen betreft en ik krijg ook maar geen reactie van de wesite die eerder werd aangegeven..
kan iemand me nog helpen met die probleem
alvast bedankt
gr
ronnie
Wat is het ticket nummer in de incidents tracker, ik kan hem zou gauw niet vinden in de tracker met deze gebruikersnaam die je hier hebt? Heb je alle instructies opgevolgd die daar gegeven zijn?
-
hey paul, ik snap ook niet hoe ik aan zo`n ticket kom.!
-
Nee een link als deze: http://www.phpbb.com/incidents/phpbb3/12345 waarbij 12345 een specifiek nummer is voor jou ticket .
-
You are receiving this notification because a comment was added to your
ticket #56485
paul......help
ticket #56485
paul......help
Zo te zien heb je nog niet geantwoord op de laatste vraag gesteld door Noxwizard. Zonder het antwoord op die vraag is het vrij lastig je te helpen daar .
-
zou jij kunnen zien wat er aan de hand is als je als beheerder inlogt ??
gr
ronnie
gr
ronnie
Noxwizard heeft je in het ticket al uitgelegt wat er aan de hand is . Echter, doordat jij de vraag die hij gisteravond gesteld heeft nog niet beantwoord heeft, kan hij je nog niet verder helpen. Hij vraag om een aantal logs, zoals de FTP en de access log van de webserver. Deze kan je vinden in het control panel van je host, mogelijk moet je hiervoor contact met je host zelf opnemen.
Verder zegt hij dat je je eigen computer op virussen moet scannen, want op die manier hebbben ze je forum gehacked.
Verder zegt hij dat je je eigen computer op virussen moet scannen, want op die manier hebbben ze je forum gehacked.