Vervelende bug. :shock:

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
ivobeegden
Contacteer:

Vervelende bug. :shock:

Bericht door ivobeegden » 27 jan 2010, 21:51

forum http://www.limburgrijders.nl

Versie: Nieuwste

Modificatie alleen de chat.

Laatste tijd last van een of andere vervelende bug. :shock:

Het begint eerst met in de header met een aantal foutmeldingen en vandaag zelfs een blanco pagina.

Ik heb op de server al diverse bestandje CHMOD toegepast.

als ik de bestanden terug plaats uit de backup

include/hooks

incluclude/ funtions.php

En de template

Dan werkt het weer snel. Maar daarmee is het probleem niet verholpen.

Kent iemand de problemen ?

Hosting is one.com zijn uptotdate kwa software sneller anders de gemidd. hostings is mijn ervaring.

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: Vervelende bug. :shock:

Bericht door Paul » 27 jan 2010, 22:39

Verplaatst naar support.

FreakyBlue
Contacteer:

Bericht door FreakyBlue » 28 jan 2010, 09:33

Welke foutmeldingen krijg je dan?
My music and tutorials -> https://youtube.com/gh0stwrit3rMusic/
Former phpBB Style and Mod Author -> https://www.phpbb.com/customise/db/auth ... tributions

ivobeegden
Contacteer:

Bericht door ivobeegden » 29 jan 2010, 16:38

dan hij bepaalde bestanden niet kan lezen php error :o

Ik wil de wachtwoorden gaan van veranderen van de database hoe doe ik dit? Kan ik dat in het beheer paneel doen. (NB dan het wachtwoord aanpassen en dan pas op de server aanpassen.) Of een bepaald bestandje of meerder ?

Checklist met een aantal tips voor alle:

Code: Selecteer alles

Heeft u alle wachtwoorden (mysql, FTP / Configuratiescherm) aangepast? Veelal is dit het gevolg van verouderde of gekraakte PHP scripts, of niet-correct geconfigureerde software, zoals een CMS of gastenboeken. De beveiliging van uw website is dus niet voldoende. Het is aan u hiervoor een oplossing te vinden. We kunnen u adviseren de volgende stappen te ondernemen: 1. Verandert u direct de wachtwoorden voor zowel het Configuratiescherm als MySQL. Zorgt u dat dit een 'sterk' wachtwoord wordt - met zowel cijfers als (hoofd)letters. 2. Kijkt u in de logs in het configuratiescherm op onze website (menu 'Geavanceerd') wanneer de betreffende scripts / pagina's zijn geupload. 3. Verwijdert u de bestanden en scripts die zijn geupload door diezelfde gebruiker. In het geval van malware, verwijdert u dan de malware uit de betroffen pagina's. 4. Is de index.html/htm/php pagina geheel anders, zet u dan uw backup weer op de webruimte, zodat uw site weer tevoorschijn komt. Soms is de backup nog aanwezig op de webruimte en heeft de hacker deze slechts hernoemd. 5. Repareert u de security holes en optimaliseert u de scripts welke op u site draaien. Onbetrouwbare scripts kunt u beter verwijderen. Wanneer deze scripts goed goed beveiligd zijn, is het voor hackers minder makkelijk deze aan te passen en op de webruimte aanpassingen te verrichten. 6. Zorgt u ervoor dat u de meeste recente versie van uw forum / CMS / gastenboek op uw site draait. Dagelijks worden in softwareprogramma's zwakke plekken ontdekt en gerepareerd. Verbeteringen aan programma's bevorderen de veiligheid van uw website. 7. Beveiligen van bepaalde webpagina's kan worden gedaan d.m.v. een zogenaamd htaccess bestand. 

Jeroen

Bericht door Jeroen » 29 jan 2010, 17:39

ivobeegden schreef:dan hij bepaalde bestanden niet kan lezen php error
Als je nou gewoon eens letterlijk de foutmeldingen post die je krijgt, hebben we daar meer aan.
ivobeegden schreef:Ik wil de wachtwoorden gaan van veranderen van de database hoe doe ik dit? Kan ik dat in het beheer paneel doen. (NB dan het wachtwoord aanpassen en dan pas op de server aanpassen.) Of een bepaald bestandje of meerder ?
In het bestandje config.php kan je de wachtwoorden aanpassen. Dan moet je natuurlijk ook de wachtwoorden van de database zelf aanpassen.
Jeroen

Gesloten