hoe maak ik het forum besloten voor alleen werknemers?

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
vrob

hoe maak ik het forum besloten voor alleen werknemers?

Bericht door vrob » 17 feb 2010, 12:35

http://www.vrob.nl/phpbb

Ik zou graag van het forum een besloten forum maken voor alleen de werknemers van het bedrijf.
Ik heb het al zover dat je moet registreren maar ik weet nu niet hoe ik het moet instellen dat de admin hun toegang geeft.
Nu gebeurt het meteen na het registreren.
Je kunt dan meteen het forum bekijken.

Amnesia

Re: hoe maak ik het forum besloten voor alleen werknemers?

Bericht door Amnesia » 17 feb 2010, 12:38

Je kan een besloten gedeelte maken voor mensen die je als administrator extra rechten toekent!

Je voegt deze mensen dan toe aan gebruikersgroepen en voor die gebruikersgroep maak je een besloten gedeelte aan.

Wil je echter alleen een besloten gedeelte, volgens mij kan je dan ook bij account activatie instellen dat de account alleen door administrators goedgekeurd worden.

vrob

Bericht door vrob » 17 feb 2010, 12:40

Hoi bedankt voor je reactie.
Maar als newbie in deze materie begrijp ik wat je wilt zeggen alleen weet ik niet hoe en wat ik precies moet instellen. Ook omdat mijn beheerdersgedeelte engels is. Dus als het kan graag iets meer de plekken waar ik wat moet instellen.

vrob

Bericht door vrob » 17 feb 2010, 17:00

inmiddels heb ik het toevallig gevonden en heb het ingesteld.

Gesloten