Afmetingen (breedte) vast instellen (kleiner)

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
latinoforum

Afmetingen (breedte) vast instellen (kleiner)

Bericht door latinoforum » 14 mar 2010, 02:18

• Adres van je forum: http://www.djmambito.nl/musictv.html

phpBB 3.0.7

Kijk op bovenstaande website (scroll down)

Het forum zit in een frame (noodzkelijk)
    Op de pagina in het frame staat het forum
    dat is op zich weer een frame.

je kan scrollen met de up/dwn buttons (is nog niet perfect)
    dit is gedaan om geen (lelijke) scrollbar hoeven te gebruiken.

Nu heb ik dat laatse frame precies zo breed gemaakt dat het qua breedte netjes past
    ...zoals je kunt zien.

Nu..als je bepaald keuzes maakt dan kom je op gedeelten van het forum
    die toch iets breder zijn..maw ze passen niet...waardoor er stukken verdwijnen
    aan de rechter kant..dit gebeurd onder andere bij:

1) Onderwerp
    2) Zoeken
    en mogelijk nog bij andere opties.

Dus de afmetingen van het frame op de pagina word niet ge-eerbiedigd
    nu weet ik niet of dat komt doordat ik wel erg klein ben gegaan
    of dat het miscchien een bug is...normaal gesproken zou je toch verwachten dat alles maar dan ook alles
    zich automatisch aanpast aan de grote van het frame...een uitzondering daarop zouden fotos zijn (images)
    deze hebben immers vaste afmetingen...maar zover ik begrijp zitten die er bij mij niet (meer) in

Vraag: hoe kan ik de breedte van het geheel vastzetten (instellen) zodat alles binnen die maat blijft ?
    (ik las het ergens..maar kan het niet meer vinden)
    En wat is de minimale breedte die je voor subsilver2 nodig hebt ? ..mocht het probleem daar in zitten
    wat waar en hoe moet ik dan niets wijzigen zodat het toch past ?

PS) Waarom openen voorgebakken links in dit forum zoals bovenaan (adres van het forum)
    niet in een nieuw scherm ? als je doet [Voorbeeld] van je posting en test de link dan ben je
    deze pagina waarop je je bericht nog niet verstuurd hebt kwijt !
    beter in een niew scherm openen...toch ?

.

Gesloten