Hij staat er wel bij, maar kan hem niet selecteren (is grijs). Ja, een dropdown menu. Geen originele installatie, Pietje heeft hem geüpdate.EelkeB schreef:Kan je niet selecteren, of staat er niet bij? Hoe ziet het keuzevakje eruit? Heb je een dropdown voor het CAPTCHA-type? Is je 3.0.6 een originele installatie, of is hij geupdate van een oudere versie van phpBB?
Geen beveiligingscode bij registratie
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Geen beveiligingscode bij registratie
Grijs betekent niet dat je hem niet kunt selecteren, alleen dat je er nog instellingen voor moet doen om hem te laten functioneren. In het geval van de V&A is dat daadwerkelijk een vraag met bijbehorend antwoord instellen.
Dutch Open Projects
Mini Seven Club Nederland - Het grote forum voor het kleine autootje
Geen support via PM of mail
Oké, dat wist ik niet.
Als ik hem instel op GD CAPTCHA, dan zie ik in de Beheerderspanel wel een voorbeeld (met plaatje dus)...
Als ik hem instel op GD CAPTCHA, dan zie ik in de Beheerderspanel wel een voorbeeld (met plaatje dus)...
Oh, dat is interessant... Dat betekent dus dat GD op zich wel werkt. Wat is de URL van dat plaatje?
Dutch Open Projects
OK, sorry, dood spoor. Ik heb het zelf maar eens even ingesteld op een test-forum, en de URL die daar voor het plaatje wordt gebruikt komt precies overeen met wat er in jouw registratie-pagina staat. Voor de goede orde, bij mij werkt het wel.
Dus de HTML klopt, GD is aanwezig (het plaatje werkt zelfs in de demo in de ACP). Dat zijn een beetje de voor de hand liggende mogelijkheden. Ik betwijfel of activeren van de DEBUG en DEBUG_EXTRA in de config iets uithalen in dit geval (dan zou je wel de URL van het plaatje direct moeten openen). Anders in de server logs kijken of die een aanwijzing bieden.
Dus de HTML klopt, GD is aanwezig (het plaatje werkt zelfs in de demo in de ACP). Dat zijn een beetje de voor de hand liggende mogelijkheden. Ik betwijfel of activeren van de DEBUG en DEBUG_EXTRA in de config iets uithalen in dit geval (dan zou je wel de URL van het plaatje direct moeten openen). Anders in de server logs kijken of die een aanwijzing bieden.
Dutch Open Projects
Dat hangt van je hosting af. Als je geluk hebt, heb je er toegang toe via de backend van je hosting. Anders navragen bij je host.
Dutch Open Projects