Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
aligsi
Bericht
door aligsi » 16 apr 2010, 13:56
- Adres van je forum: http://www.vectrateam.nl/forum
Event. modificaties op je forum:
Wanneer ontstond het probleem?
Na de update naar versie 3.0.7-PL1
phpBB versie: 3.0.7-PL1
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
Alleen de update gedraaid
Wat is het probleem?
Als ik wil linken vanaf een andere site tussen de IMG tags, krijg ik de melding dat de afbeelding ongeldig is.
Waar kan mijn probleem in zitten?
..
-
EelkeB
Bericht
door EelkeB » 16 apr 2010, 14:52
Als je maximum afmetingen voor afbeeldingen hebt ingesteld, dan zal het forum proberen om de afbeelding op te halen om zo de afmetingen te kunnen controleren, alvorens het bericht te plaatsen. Als het niet mogelijk is voor de server om bestanden van een andere server te openen, dan zal dat mislukken, met deze foutmelding tot gevolg (ik ga er tenminste van uit dat de afbeelding die je probeert te plaatsen wel aan de voorwaarden voldoet en ook ene geldige afbeelding is, anders is de foutmelding natuurlijk gewoon "terecht").
Een veelvoorkomende oorzaak is dat het door de provider niet is toegestaan om bestanden van een andere server te openen.
-
aligsi
Bericht
door aligsi » 16 apr 2010, 14:56
EelkeB schreef:Als je maximum afmetingen voor afbeeldingen hebt ingesteld, dan zal het forum proberen om de afbeelding op te halen om zo de afmetingen te kunnen controleren, alvorens het bericht te plaatsen. Als het niet mogelijk is voor de server om bestanden van een andere server te openen, dan zal dat mislukken, met deze foutmelding tot gevolg (ik ga er tenminste van uit dat de afbeelding die je probeert te plaatsen wel aan de voorwaarden voldoet en ook ene geldige afbeelding is, anders is de foutmelding natuurlijk gewoon "terecht").
Een veelvoorkomende oorzaak is dat het door de provider niet is toegestaan om bestanden van een andere server te openen.
klopt idd, nu de max. afmetingen op 0 gezet en nu werkt het wel...
Heb nu auto resize mod gezet en nu werkt het weer
Alleen nu is mijn quick reply veld weg op subsilver 2
Gaat lekker