geen tabblad voor bijlagen terwijl bijlagen toegestaan zijn

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
airedaleforum

geen tabblad voor bijlagen terwijl bijlagen toegestaan zijn

Bericht door airedaleforum » 17 apr 2010, 19:51

• Adres van je forum: http://airedaleforum.nl/forum
    Event. modificaties op je forum: nee
    Wanneer ontstond het probleem? na toestaan bijlages
    phpBB versie: 3.0.7-PL1

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? verhuisd naar een andere host maar dat is denk ik niet van toepassing (?)
    Wat is het probleem?
Bij onze vorige host hadden we weinig ruimte waardoor we de mogelijkheid om bijlagen te uploaden hebben uitgeschakeld. Onlangs zijn we verhuisd naar een nieuwe host waar we veel meer ruimte hebben. We hebben daarom in het "beheerderspaneel > bijlageinstellingen > bijlagen toestaan" op JA gezet.
Nu had ik verwacht dat we dan in het forum bij een bericht een extra tabblad zouden zien waarin je bijlagen kan uploaden. Het tabblad is er echter niet.

Weten jullie misschien wat ik over het hoofd zie?

Alvast bedankt!

..

Jeroen

Re: geen tabblad voor bijlagen terwijl bijlagen toegestaan z

Bericht door Jeroen » 17 apr 2010, 19:53

Je moet bij de forumpermissies van die forums ook nog instellen dat bepaalde groepen/gebruikers wel of niet bijlages mogen plaatsen.
Jeroen

Gesloten