hulp gevraagd

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
dirk2

hulp gevraagd

Bericht door dirk2 » 20 jul 2010, 08:38

Hallo ,

ik heb een denk ik moeilijke vraag , wij hebben op dit moment een opstartend forum ( onderdeel van een reeds draaiend forum) dat via een andere hoster werkt , maar nog met phpBB2 . Is het mogelijk ons forum te converteren naar phpBB3 , maar via phpBB.nl , zonder later problemen te hebben of dienen wij ons forum volledig opnieuw te maken ?

brandsrus
Contacteer:

Re: hulp gevraagd

Bericht door brandsrus » 21 jul 2010, 10:21

Nee u kunt het forum zonder problemen overzetten van phpBB2 naar phpBB3 en wordt ook ondersteund door phpBB ontwikkelaars om dit te doen. Volgens mij kunt u daarvoor het Service Team gebruiken maar dat weet ik thans niet zeker en anders kunt u in gevraagd een topic openen waardoor iemand zoals ik het voor u kunnen oplossen.

Support voor phpBB2 wordt niet meer gegeven op dit forum.

joept
Contacteer:

Re: hulp gevraagd

Bericht door joept » 24 jul 2010, 12:47

dirk2 schreef:Hallo ,

ik heb een denk ik moeilijke vraag , wij hebben op dit moment een opstartend forum ( onderdeel van een reeds draaiend forum) dat via een andere hoster werkt , maar nog met phpBB2 . Is het mogelijk ons forum te converteren naar phpBB3 , maar via phpBB.nl , zonder later problemen te hebben of dienen wij ons forum volledig opnieuw te maken ?
Als het forum echt van jouw is, is het niet zo moeilijk om te converteren.
Kan je bij de MySQL database?

Gesloten