BBCodes
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: bbcode
Als ik zo naar de code kijk zou ik inderdaad ook zeggen dat hij moet werken.
@ skipke, dat is toch exact wat deze BBCode doet...
@ skipke, dat is toch exact wat deze BBCode doet...
Jeroen
- AirWarrior
Re: bbcode
Ik heb hem ook er werkt perfect.
Ik hen hem ook met plaatje rechts van de tekst.
Ik hen hem ook met plaatje rechts van de tekst.
Signed by:
AirWarrior
Heb fun in het leven, neem niet alles serieus.
AirWarrior
Heb fun in het leven, neem niet alles serieus.
Re: BBCodes
Mooie code, maar wanneer ik deze gebruik en ik wil het truukje bij meerdere foto's doen, met niet al te veel tekst zet hij de foto's naast elkaar?
Is het mogelijk dat je de code maakt zodat je de tekst binnen de [links] code moet plaatsen? Zodat je voor elke foto een nieuwe bbc plaatst?
Is het mogelijk dat je de code maakt zodat je de tekst binnen de [links] code moet plaatsen? Zodat je voor elke foto een nieuwe bbc plaatst?
Ik ben op zoek naar een simpele progress bar, ik heb em hier ooit van het forum gehaald maar kan hem niet meer vinden.
was iets van [bar=xx]Tekst[/bar]
Je kan dan
Tekst
Balk groen gevuld waarop XX het stuk groen bepaalde
Weet alleen niet meer of het bbcode was of een mod
Hopelijk kan iemand me helpen....
was iets van [bar=xx]Tekst[/bar]
Je kan dan
Tekst
Balk groen gevuld waarop XX het stuk groen bepaalde
Weet alleen niet meer of het bbcode was of een mod
Hopelijk kan iemand me helpen....
- Carlo Claessen
http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... #p12074395
ik heb deze ooit gemaakt, past goed in lichte stijlen
ik heb deze ooit gemaakt, past goed in lichte stijlen
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien
- Haaipriest
Heeft iemand soms de BBcode voor office live /skydrive . Op deze manier zou het mss mogelijk zijn om Word, Excell en PPP op een forum te plaatsen?
Sorry als deze vraag mss wat simpel overkomt , maar ik ben dus nog niet zolang actief met phpBB .
Sorry als deze vraag mss wat simpel overkomt , maar ik ben dus nog niet zolang actief met phpBB .
BBcode Nos
IK ben al een week aan het zoeken naar de BBcode NOS video, had hier op het forum wel iets gevonden maar meerdere malen uitgeprobeerd maar werkt niet.
Wie kan mij helpen aan de juiste BBcode
Wie kan mij helpen aan de juiste BBcode
Verplaatst van Algemene Discussie en samengevoegd met algemeen BBCode topic
- Jeroen
Jeroen
Wel jammer als je post in het verkeerde forum hebt gedaan dat je dan op pagina 45 komt, men mag wel een rekening houden dat niet een ieder erg bedreven is met dit media.
jullie zijn wel erg bot.
Groet Rinus.
jullie zijn wel erg bot.
Groet Rinus.
Waarom? Dit topic gaat over jou onderwerp, en omdat dit een veel voorkomend onderwerp is wordt dit centraal op één plek bijgehouden.
Paul sorry, maar je hebt gekijk ik zelf hier maak een foutje, dus neem de woorden terug jullie zijn wel erg bot, nogmaals sorry.
Ik heb een vraag over tabellen code, ik gebruik nu deze (heeft vriend gemaakt)
BBcodes
Html:
Het probleem is nu, de achtergrond in de tabel is is wit, ik zou deze graag transparant hebben, weten jullie hoe ik dit doe?
BBcodes
Code: Selecteer alles
[table][tr][/tr][tr][td]dit is een tabel cel[/td][td]dit is de rechter kant van de tabel[/td][/tr]
[tr][td]dit is de linker kant van de tabel[/td][td]dit is de rechter kant van de tabel[/td][/tr]
[tr][td]dit is de linker kant van de tabel[/td][td]dit is de rechter kant van de tabel[/td][/tr]
[tr][td]test[/td][td]test[/td][/tr][/table]
Html:
<table style="background: #000;" cellspacing="1" cellpadding="2" >{TEXT}</table>
<td style="background: #FFF;" colspan="2" align="center">{TEXT}</td>
<th style="background: #0124;" colspan="2">{TEXT}</th>
<tr style="background: #FFF;">{TEXT}</tr>
Het probleem is nu, de achtergrond in de tabel is is wit, ik zou deze graag transparant hebben, weten jullie hoe ik dit doe?
Overal de
style="background: #FFF;"
(of andere background kleur) weghalen.Re: BBCodes
_Dries_ schreef:Ik heb een vraag over tabellen code, ik gebruik nu deze (heeft vriend gemaakt)
BBcodesCode: Selecteer alles
[table][tr][/tr][tr][td]dit is een tabel cel[/td][td]dit is de rechter kant van de tabel[/td][/tr] [tr][td]dit is de linker kant van de tabel[/td][td]dit is de rechter kant van de tabel[/td][/tr] [tr][td]dit is de linker kant van de tabel[/td][td]dit is de rechter kant van de tabel[/td][/tr] [tr][td]test[/td][td]test[/td][/tr][/table]
Html:Code: Selecteer alles
<table cellspacing="1" cellpadding="2" >{TEXT}</table>
<td colspan="2" align="center">{TEXT}</td>
<th colspan="2">{TEXT}</th>
<tr>{TEXT}</tr>
Nu heb ik deze code, en is de achtergrond. Nu nog een klein vraagje hoe voeg je een border toe.
Ik bedoel moet die bij de Table,tr,td,th code staan?
<table cellspacing="1" cellpadding="2" style="border: 1px solid #000000;" >{TEXT}</table>
Nu heb ik al een kader, maar ik zou graag rond elke kolom een hokje willen zien.Ger schreef:Code: Selecteer alles
<table cellspacing="1" cellpadding="2" style="border: 1px solid #000000;" >{TEXT}</table>
Alvast bedankt voor je moeite :p
Sorry. Maak dit ervan:
<table cellspacing="1" cellpadding="2" border="1" style="border-collapse: collapse;" >{TEXT}</table>
-
Ik heb die van youtube erin gezet. Maar hoe beveilig ik die? wat is daarvan de meest recente versie>