Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
radegast
Bericht
door radegast » 22 okt 2010, 12:15
- Event. modificaties op je forum: Portal en Smix feed
Wanneer ontstond het probleem? is al sinds het begin
phpBB versie: 3.0.7-PL1
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Neen
Wat is het probleem?
Regelmatig krijg ik een foutmelding als ik op m'n site kom. Of het scherm blijft gewoon wit.
Code: Selecteer alles
Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in C:\Domains\permanenteportefeuille.eu\wwwroot\includes\template.php on line 279
Waar moet ik de oorzaak gaan zoeken? Kan dit aan een slechte hosting liggen?
Alvast bedankt.
-
Ger
-
Contacteer:
Bericht
door Ger » 22 okt 2010, 12:24
Dat zou goed kunnen. Het kan echter ook aan het verkeerd installeren van een modificatie komen, of een modificatie die nog niet gevalideerd is en fouten kan bevatten. Smix feed is bijvoorbeeld nog verre van perfect bij mijn weten.
-
radegast
Bericht
door radegast » 22 okt 2010, 12:28
Ger schreef:Dat zou goed kunnen. Het kan echter ook aan het verkeerd installeren van een modificatie komen, of een modificatie die nog niet gevalideerd is en fouten kan bevatten. Smix feed is bijvoorbeeld nog verre van perfect bij mijn weten.
Bedankt voor uw bericht.
Het lijkt dan voorlopig onoplosbaar te zijn

-
Kevin
-
Contacteer:
Bericht
door Kevin » 22 okt 2010, 15:34
Nee hoor, de mod die de fouten maakt deinstalleren bijv. of de fouten melden bij de auteur, daar zijn die RC en beta versies uiteindelijk voor.
Wat staat er op regel 279 van het bestand \includes\template.php ?
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
phpBBservice.nl 
, Winnaar in de phpBB awards
2009,
2010 en
2012 met
AquaforA
-
radegast
Bericht
door radegast » 25 okt 2010, 10:43
Bedankt voor je reactie.
Kevin schreef:Nee hoor, de mod die de fouten maakt deinstalleren bijv. of de fouten melden bij de auteur, daar zijn die RC en beta versies uiteindelijk voor.
Wat staat er op regel 279 van het bestand \includes\template.php ?
Op regel 279 staat:
if (!file_exists($filename) || @filesize($filename) === 0)
-
Kevin
-
Contacteer:
Bericht
door Kevin » 25 okt 2010, 18:12
Het lijkt te komen uit een optie om je stijl in cache op te slaan. Probeer het eens door de volgend optie in beheerderspaneel op ja te zetten.
tab algemeen -> server configuratie -> laadinstellingen en dan de volgende optie dus op ja zetten.
Hercompileer oude stijl-componenten:
Controleert op gewijzigde stijl-componenten op het bestandssysteem en hercompileert deze.
Kan zijn dat jouw vertaling iets anders is. Kijk het is een tijdje aan of je de error nog terug ziet komen of dat er mogelijk een andere opkomt nu.
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
phpBBservice.nl 
, Winnaar in de phpBB awards
2009,
2010 en
2012 met
AquaforA