Categorie maken

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Indigo

Categorie maken

Bericht door Indigo » 15 nov 2010, 18:21

Hoi

Is het mogelijk om categorieën te maken nadat er al forums zijn gemaakt?
Ik wil de forums onderverdelen in drie categorieën.
Toen ik dat probeerde zag ik in het forum niet echt een categorie maar meer een forum erbij.
Hoop dat iemand weet wat ik bedoel en kan uitleggen wat ik fout doe.
Laatst gewijzigd door Paul op 15 nov 2010, 20:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onnodige BBCodes verwijderd.

David
Contacteer:

Re: Categorie maken

Bericht door David » 15 nov 2010, 18:46

Zou je misschien even je link van je forum willen geven? En dan willen zeggen wat je wilt! Dan kunnen we je gerichten helpen / begeleiden!
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Indigo

Bericht door Indigo » 15 nov 2010, 20:31

...
Laatst gewijzigd door Indigo op 16 nov 2010, 03:52, 2 keer totaal gewijzigd.

David
Contacteer:

Bericht door David » 15 nov 2010, 20:49

Dit Artikel is misschien makkelijk voor je : http://wiki.phpbb.nl/3.x/Handleiding/Forum_management

Je moet in het beheerders paneel, onder de TAB Forum zijn. Daar kan je nieuwe categorieën of forums Creëren. Dat staat ook in het artikel beschreven.

Je moet beginnen met een categorie maken, en die de juiste rechten geven die jij op je forum wilt gebruiken. In die categorie die jij hebt moet je forums zetten. En die geeft je de zelfde rechten als de categorie, er is een optie waar je dit met behulp van dorp down menu kan kiezen. Als goed is heb je dan een categorie en een forum aangemaakt. Zo werkt het als basis zal ik maar zeggen.

Jij wilt van je huidige indeling 3 categorieën maken, je hebt niet gezegd wat je precies wilt. Dus geef een algemene uitleg. Je moet dan eerst een categorie maken zoals jij wenst. Je kan de huidige forums die je nu hebt verplaatsen dit doen je door in je beheerderpaneel weer de tab forum, naar de het overzicht van je forums te gaan. De gene die je wilt verplaatsen naar je huidige categorie. Klik op wijzigen het groene icoontje, de tweede optie is Hoofdforum: die kan je met drop down menu wijzigen daarin kies je de gewenste categorie, check even de permissies.

En als je dat goed doet, zou het moeten werken zoals jij wilt.

Succes, hoop dat me uitleg duidelijk genoeg is
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Indigo

Bericht door Indigo » 15 nov 2010, 23:38

David ik wil je hartelijk bedanken voor je hulp.
Het is mij duidelijk geworden.

Gesloten