- Adres van je forum: http://www.praatmee-online.nl/
Event. modificaties op je forum: Niet dat ik weet
Wanneer ontstond het probleem? Na Crash computer
phpBB versie: 3.0.8
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?: Nee, nog niet
Wat is het probleem?
update naar 3.0.9. maar vooraf een kopie maken
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
update naar 3.0.9. maar vooraf een kopie maken
Re: update naar 3.0.9. maar vooraf een kopie maken
Beste Mar,
Gelieve niet binnen 24 uur te bumpen, ik heb je bericht nu verwijderd.
Dat het lang duurt om je forum te downloaden ligt waarschijnlijk eerder aan je host of je internetverbinding dan aan de bestanden die je download (het forum). Het kan misschien wel zijn dat je bijvoorbeeld heel veel bijlagen op je forum hebt, en dat je daarom gewoon véél moet downloaden.
Gelieve niet binnen 24 uur te bumpen, ik heb je bericht nu verwijderd.
Dat het lang duurt om je forum te downloaden ligt waarschijnlijk eerder aan je host of je internetverbinding dan aan de bestanden die je download (het forum). Het kan misschien wel zijn dat je bijvoorbeeld heel veel bijlagen op je forum hebt, en dat je daarom gewoon véél moet downloaden.
Sorry, als ik wat zenuwachtig werd, maar ik zag wel allerlei mensen die het bericht bekeken, maar niemand van het support team die mij antwoord kon geven of ik de update nog 2 weken kan uitstellen, in verband met vakantie. Vandaar het bumpen, want ik vertrek zo direct.........
Dat jij zo weg moet is geen reden om de regels terzijde te schuiven. 
Als je er geen tijd voor hebt om nu de update uit te voeren, dan kun je rustig 2 weken wachten. Er zijn geen kritieke fouten in versie 3.0.8.

Als je er geen tijd voor hebt om nu de update uit te voeren, dan kun je rustig 2 weken wachten. Er zijn geen kritieke fouten in versie 3.0.8.