update naar 3.0.9. maar vooraf een kopie maken

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Mar
Contacteer:

update naar 3.0.9. maar vooraf een kopie maken

Bericht door Mar » 14 jul 2011, 21:02

• Adres van je forum: http://www.praatmee-online.nl/
    Event. modificaties op je forum: Niet dat ik weet
    Wanneer ontstond het probleem? Na Crash computer
    phpBB versie: 3.0.8

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?: Nee, nog niet
    Wat is het probleem?
Ik zou graag de update naar de nieuwste versie willen gaan uitvoeren, maar normaal gesproken maakte ik altijd eerst een kopie van het oude forum. Ik deed dit altijd met FlashFXP een FTP programma wat op mijn oude computer stond. Ik heb onlangs de hele computer opgeschoond en heb inmiddels Windows 7 er op staan. Ik heb ook de naar mijn weten laatste versie van FlashFXP gedownload en ik heb een UPC account met een downloadsnelheid van 25 mb. Echter welk FTP programma ik ook wil gaan gebruiken. Het downloaden van een complete kopie van het forum duurt echt dagen en daar begrijp ik helemaal niets van. Ik ga alleen morgen met vakantie en mijn vraag is, hoelang kan ik het updaten nog uitstellen?

Ger
Contacteer:

Re: update naar 3.0.9. maar vooraf een kopie maken

Bericht door Ger » 15 jul 2011, 17:16

Beste Mar,
Gelieve niet binnen 24 uur te bumpen, ik heb je bericht nu verwijderd.

Dat het lang duurt om je forum te downloaden ligt waarschijnlijk eerder aan je host of je internetverbinding dan aan de bestanden die je download (het forum). Het kan misschien wel zijn dat je bijvoorbeeld heel veel bijlagen op je forum hebt, en dat je daarom gewoon véél moet downloaden.

Mar
Contacteer:

Bericht door Mar » 15 jul 2011, 17:41

Sorry, als ik wat zenuwachtig werd, maar ik zag wel allerlei mensen die het bericht bekeken, maar niemand van het support team die mij antwoord kon geven of ik de update nog 2 weken kan uitstellen, in verband met vakantie. Vandaar het bumpen, want ik vertrek zo direct.........

Ger
Contacteer:

Bericht door Ger » 15 jul 2011, 20:27

Dat jij zo weg moet is geen reden om de regels terzijde te schuiven. ;)

Als je er geen tijd voor hebt om nu de update uit te voeren, dan kun je rustig 2 weken wachten. Er zijn geen kritieke fouten in versie 3.0.8.

Gesloten