e-mail notificaties meerdere e-mail adressen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
pleco

e-mail notificaties meerdere e-mail adressen

Bericht door pleco » 22 nov 2011, 08:53

• Adres van je forum: www.plecoforum.nl
    Event. modificaties op je forum:nvt
    Wanneer ontstond het probleem?nvt
    phpBB versie:3.0.9

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? nvt
    Wat is het probleem?
email notificaties.

heb sinds kort dit forum draaien, werkt allemaal perfect en hier en daar wat kleine puntjes aangepast,
nu zit ik nog met het volgende: melden mensen zich aan krijgen ze mail van: welcome@plecoforum.nl
erg netjes lijkt me. dit is dus ingesteld als beheerders email adres.

maar begin mensen via pb een gesprek en willen ze een e-mail bericht bij een nieuw pw'tje.
komt deze ook van welcome@plecoforum.nl.
dit zou ik graag wijzigen in bijvoorbeeld: newmessage@plecoforum.nl

is het mogelijk onderscheid te maken in welk e-mail adres er gebruikt moet worden voor welke toepassing?

bij voorbaat dank,

Pleco

Kevin
Contacteer:

Re: e-mail notificaties meerdere e-mail adressen

Bericht door Kevin » 22 nov 2011, 15:11

standaard is dan niet mogelijk nee.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

pleco

Bericht door pleco » 23 nov 2011, 09:11

is er een manier om dit wel te realiseren?

Kevin
Contacteer:

Bericht door Kevin » 23 nov 2011, 19:04

Dan zul je een MOD nodig hebben maar zover ik weet bestaat die nog niet. Je zou een aanvraag op phpBB.com kunnen doen misschien heeft iemand zin om dit te maken.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Gesloten