- Adres van je forum: http://www.volmaximaal.nl/forum/
Event. modificaties op je forum:
Wanneer ontstond het probleem?
phpBB versie:3.09
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
Wat is het probleem?
Knop reactie toevoegen
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
Knop reactie toevoegen
Re: Knop reactie toevoegen
Je moet van die categorieën waar je geen reactieknop wil zien ook een forumtype "Categorie" instellen. Dit doe je in het beheerderspaneel bij het forumbeheer. Als je een (sub)forum daar bewerkt, kun je bovenaan het forumtype kiezen.
-
Is gelukt, bedankt voor de tip!
Is er een mogelijkheid om mijn forum is te bekijken, heb ik het zo goed gedaan, het forumoverzicht bestaat uit 2 gedeeltes, is bij toeval zo gekomen! In het onderste gedeelte staat het woord Forum, kan ik deze beschrijving veranderen?
Is er een mogelijkheid om mijn forum is te bekijken, heb ik het zo goed gedaan, het forumoverzicht bestaat uit 2 gedeeltes, is bij toeval zo gekomen! In het onderste gedeelte staat het woord Forum, kan ik deze beschrijving veranderen?
Graag niet binnen 24 uur op jezelf reageren, maar je laatste bericht bewerken. Zie #3.5.
En begrijp ik goed dat je het onderste blok liefst wil samenvoegen met het bovenste blok? In dat geval moet je bij die twee forums als hoofdforum de categorie Welkom op het forum van VolMaximaal selecteren.
En begrijp ik goed dat je het onderste blok liefst wil samenvoegen met het bovenste blok? In dat geval moet je bij die twee forums als hoofdforum de categorie Welkom op het forum van VolMaximaal selecteren.