Website toets is niet te zien

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
JHK1

Website toets is niet te zien

Bericht door JHK1 » 04 mar 2012, 23:21

• Adres van je forum: http://www.jhk1.nl/forumjhk/
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?
    Bij het updaten naar 3.0.10
    phpBB versie:3.0.10

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Website links apart openen
    Wat is het probleem?
De website toets in de berichten is niet zichtbaar. (www toets)
Het zit volgens mij in de viewtopic_body.html van de subsilver2
Ik kan zo gauw niet de fout vinden

Pola
Contacteer:

Re: Website toets is niet te zien

Bericht door Pola » 05 mar 2012, 11:28

De website toets mist standaard in de subsilver2 stijl. Je kunt hem wel toevoegen.

Open /styles/subsilver2/template/viewtopic_body.html

Zoek

Code: Selecteer alles

<td><div class="gensmall" style="float: {S_CONTENT_FLOW_BEGIN};">&nbsp;<!-- IF postrow.U_POST_AUTHOR --><a href="{postrow.U_POST_AUTHOR}">{PROFILE_IMG}</a> <!-- ENDIF --> <!-- IF postrow.U_PM --><a href="{postrow.U_PM}">{PM_IMG}</a> <!-- ENDIF --> <!-- IF postrow.U_EMAIL --><a href="{postrow.U_EMAIL}">{EMAIL_IMG}</a> <!-- ENDIF -->&nbsp;</div> <div class="gensmall" style="float: {S_CONTENT_FLOW_END};"><!-- IF not S_IS_BOT --><!-- IF postrow.U_EDIT --><a href="{postrow.U_EDIT}">{EDIT_IMG}</a> <!-- ENDIF --> <!-- IF postrow.U_QUOTE --><a href="{postrow.U_QUOTE}">{QUOTE_IMG}</a> <!-- ENDIF --> <!-- ENDIF -->&nbsp;</div></td>
Vervang door

Code: Selecteer alles

<td><div class="gensmall" style="float: {S_CONTENT_FLOW_BEGIN};">&nbsp;<!-- IF postrow.U_POST_AUTHOR --><a href="{postrow.U_POST_AUTHOR}">{PROFILE_IMG}</a> <!-- ENDIF --> <!-- IF postrow.U_PM --><a href="{postrow.U_PM}">{PM_IMG}</a> <!-- ENDIF --> <!-- IF postrow.U_EMAIL --><a href="{postrow.U_EMAIL}">{EMAIL_IMG}</a> <!-- ENDIF --> <!-- IF postrow.U_WWW --><a href="{postrow.U_WWW}">{WWW_IMG}</a> <!-- ENDIF -->&nbsp;</div> <div class="gensmall" style="float: {S_CONTENT_FLOW_END};"><!-- IF not S_IS_BOT --><!-- IF postrow.U_EDIT --><a href="{postrow.U_EDIT}">{EDIT_IMG}</a> <!-- ENDIF --> <!-- IF postrow.U_QUOTE --><a href="{postrow.U_QUOTE}">{QUOTE_IMG}</a> <!-- ENDIF --> <!-- ENDIF -->&nbsp;</div></td>
HGN op phpbb.com

JHK1

Bericht door JHK1 » 08 mar 2012, 02:17

Ik heb de aanpassing doorgevoerd maar nog geen toets te zien.
Ook heb ik de buffer van dit bestand even geleegd, geen verschil.
Wellicht moet nog iets aangepast worden.

Alvast bedankt voor de genomen tijd en moeite. 8-)

Pola
Contacteer:

Bericht door Pola » 08 mar 2012, 12:04

Ik heb exact dezelfde wijziging op mijn testforum gedaan en daar werkt het wel goed.
Kun je nog eens proberen in het beheerderspaneel - STIJLEN - Templates - vernieuw bij subsilver2 te geven?

De www knop komt aleen te staan bij de leden die een website ingevuld hebben. Ik kan dat niet controleren bij je omdat profielen en ledenlijst alleen maar zichtbaar zijn voor ingelogde leden.

De code in jouw viewtopic_body.html ziet er goed uit.
Als het vernieuwen van de template niet werkt, wil je dan controleren of het icoontje (wereldbol) in prosilver wel bij de berichten wordt getoond van leden die de website ingevuld hebben?
HGN op phpbb.com

JHK1

Bericht door JHK1 » 10 mar 2012, 16:50

Het is in orde gekomen.
Ik moest kennelijk compleet vernieuwen en niet deels op bestand.
Het ikoontje staat er nu bij degenen die een website ingevuld hebben.

Bedankt tot zover. :mrgreen:

Gesloten