Feed vraagje

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Johannesk

Feed vraagje

Bericht door Johannesk » 04 mei 2012, 22:41

• Adres van je forum: http://azfanpage.nl/forum/
    Event. modificaties op je forum: -
    Wanneer ontstond het probleem? 16-01-2012
    phpBB versie: 3.0.10

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? -
    Wat is het probleem?
Begin dit jaar is onze nieuwe website in de lucht gegaan http://www.azfanpage.nl/ Op de site hebben we een overzicht staan van de laatste forumtopics, deze lijst vernieuwd zich alleen niet (alleen als er een nieuw topic is aangemaakt komt die in de lijst te staan of als er na 16-01-12 nog niet in gereageerd was), kan dit te maken hebben met het feit dat alle topics in de lees meer lijst blijven staan? http://www.azfanpage.nl/widgets/973-forum Wil hier meer zekerheid over voordat ik de programmeur lastig ga vallen met aanpassing verzoeken.

Verder nog de vraag, de subforum en topictitels worden nu weergegeven, is het ook mogelijk om alleen de topictitel in het overzicht te krijgen, nu is niet altijd de topictitel leesbaar.

Pola
Contacteer:

Re: Feed vraagje

Bericht door Pola » 04 mei 2012, 23:35

Ik ben bang dat het voor ons moeilijk is om je te helpen.
De widget, het overzichtje met de laatste forumtopics en de "lees meer lijst" zijn geen onderdeel van de standaard forumsoftware. Zonder kennis van de wijze waarop dat geprogrammeerd is, is het niet mogelijk om te vertellen waardoor de lijst niet automatisch vernieuwd.

Los van hoe het bij jullie geprogrammeerd is, is het prima mogelijk om een lijstje op een externe site te creëren die steeds de laatste topics laat zien en ook is het geen probleem om dan alleen de topictitels te tonen (zonder forumnaam).

Je hebt dit support topic de naam "Feed vraagje" gegeven, maar als ik de Feed bekijk, dan zie ik daar wel alle laatste berichten.
HGN op phpbb.com

Johannesk

Bericht door Johannesk » 05 mei 2012, 21:10

Bedankt voor je antwoord, over het programmeren heb ik ook geen idee dus kan er niets over zeggen, ik heb enkel het adres van feed in de admin ingevoerd.

Zal de programmeur wel mailen.

Wat betreft het alleen weergeven van de topictitels, is dat aan te passen in de admin van het forum en heb ik daarover heen gekeken of moet dat handmatig met een code. De server waar de site op draait kan niet met php overweg, een phpcode gaat dus niet werken. Het forum draait dan ook op een andere server.

Pola
Contacteer:

Bericht door Pola » 05 mei 2012, 23:55

Johannesk schreef:Wat betreft het alleen weergeven van de topictitels, is dat aan te passen in de admin van het forum en heb ik daarover heen gekeken of moet dat handmatig met een code.
Nee, dit is (normaal gesprokne) niet aan te passen in het beheerderspaneel.
Maar aangezien ik geen idee hebt hoe de gegevens gelezen worden, hoe het geprogrammeerd is, kan ik daar verder weinig zinnigs over zeggen.
HGN op phpbb.com

Gesloten