Google Addsense toevoegen probleem

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Chris_ELlTE

Google Addsense toevoegen probleem

Bericht door Chris_ELlTE » 04 aug 2012, 15:36

• Adres van je forum: http://ellte.nl
    Event. modificaties op je forum:Nee
    Wanneer ontstond het probleem?Na het toevoegen van een Google addsense blok, vandaag dus.
    phpBB versie:3.0.10

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Nee, buiten het eerder genoemde addsense blokje dan.
    Wat is het probleem?
Ik wil graag wat Google addsense blokjes toevoegen aan mijn forum, echter gebeurt er vrij weinig wanneer ik dit doe.

Het volgende wordt dan zichtbaar op het forum,
Afbeelding
Voor zover het zichtbaar te noemen valt dan..

De code heb ik toegevoegd in index_body.html. Het betreft deze code die ik added heb,

Code: Selecteer alles

<script type="text/javascript"><!--
google_ad_client = "ca-pub-*mijn google ID*";
/* Advertentie blok 1 */
google_ad_slot = "4521689174";
google_ad_width = 728;
google_ad_height = 90;
//-->
</script>
<script type="text/javascript"
src="http://pagead2.googlesyndication.com/pagead/show_ads.js">
</script>
Wat o wat doe ik toch fout? :(

En verder, de tijd op het forum valt ook niet goed te krijgen, deze blijft maar 1 uur achterlopen. Terwijl de zomertijd en de tijdzone wel goed staan, wat kan ik hieraan doen?
Laatst gewijzigd door Chris_ELlTE op 04 aug 2012, 20:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Kevin
Contacteer:

Re: Google Addsense en tijd vraagje

Bericht door Kevin » 04 aug 2012, 20:01

Heb je na het uploaden van index_body.html ook je buffer geleegd en je template bestanden vernieuwd in het beheerderspaneel? daarnaast moet je vaak ook nog je browser scherm refreshen (ctrl+f5)
Chris_ELlTE schreef:En verder, de tijd op het forum valt ook niet goed te krijgen, deze blijft maar 1 uur achterlopen. Terwijl de zomertijd en de tijdzone wel goed staan, wat kan ik hieraan doen?
Heb je de tijd in het gebruikerspaneel van jezelf ook goed staan? Tijdzone en zomertijd op ja....
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Chris_ELlTE

Re: Google Addsense en tijd vraagje

Bericht door Chris_ELlTE » 04 aug 2012, 20:37

Kevin schreef:
Chris_ELlTE schreef:En verder, de tijd op het forum valt ook niet goed te krijgen, deze blijft maar 1 uur achterlopen. Terwijl de zomertijd en de tijdzone wel goed staan, wat kan ik hieraan doen?
Heb je de tijd in het gebruikerspaneel van jezelf ook goed staan? Tijdzone en zomertijd op ja....
Bedankt Kevin, de tijd is opgelost nu. Hij stond op mijn eigen profiel fout.. :oops:
Kevin schreef:Heb je na het uploaden van index_body.html ook je buffer geleegd en je template bestanden vernieuwd in het beheerderspaneel? daarnaast moet je vaak ook nog je browser scherm refreshen (ctrl+f5)
Betreft de Google addsense, dat heb ik allemaal gedaan ja. Desondanks blijft het voor mij een wit vlak zonder advertenties erin.. Zowel in Chrome als IE.

Pola
Contacteer:

Re: Google Addsense toevoegen probleem

Bericht door Pola » 05 aug 2012, 00:43

Er is iets mis met je google id (en/of het google ad slot). Als ik jouw code gebruik werkt het inderdaad niet, als ik dan alleen de client id en ad slot verander naar waardes van een andere site, dan worden wel advertenties getoond.
De code op zich is dus wel goed.
Je zult contact op moeten nemen met Google om dit op te lossen.
HGN op phpbb.com

Chris_ELlTE

Bericht door Chris_ELlTE » 05 aug 2012, 09:26

Kwestie lag inderdaad bij Google. In het begin staan er lege Google advertentie blokken. Na goedkeuring van de website(Mijn site dus) door Google waarop de advertenties gehost worden, zullen ze zichtbaar worden.

Goedkeuring kan je overigens krijgen door die lege blokken her en der te plaatsen. Dus dat ga ik eerst even doen, in afwachting van Google. :)

Bedankt Pola! Hiermee is het ook opgelost dus.

Solidjeuh
Contacteer:

Bericht door Solidjeuh » 11 aug 2012, 17:59

Het duurt ook altijd even voor de adds zichtbaar worden.
Het google Adcense botje moet eerst langskomen om de adds te controleren :)
Forum voor NL Extensie vertalingen ---> https://www.solidjeuh.fun
----------------------------------------------------------------------------

Gesloten