- Adres van je forum: http://psp.pesaja.nl
Event. modificaties op je forum:nvt
Wanneer ontstond het probleem?nvt
phpBB versie:3.0.11
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?nvt
Wat is het probleem?Is het mogelijk om van 2 fora 1 te maken.
Ik ben begonnen met 1 forum, van alles aangepast en zo. Dingen verwijdert etc, maar ondertussen zijn er wat mankementen. Ondertussen ben ik met een ander forum bezig (waar ik de fouten die ik eerder heb gemaakt niet heb begaan) Maar het liefst zou ik de volgende zaken van het ene naar het andere forum willen verplaatsen:
Leden en hun profielen
en het forum (topics/onderwerpen/antwoorden)
Misschien dat iemand mij in deze raad kan geven, of moet ik alles 1 op 1 gaan kopiëren?
leden en inhoud forum verhuizen
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
leden en inhoud forum verhuizen
Re: leden en inhoud forum verhuizen
Er is geen kant en klare ondersteunde oplossing voor. In het verleden zijn er wel mensen bezig geweest om instructies / scripts te schrijven om het mogelijk te maken. Ik heb echter geen recente ontwikkelingen gezien en heb er ook geen ervaring mee.
Ik kan je verwijzen naar twee engelstalige topics op phpbb.com: Let op dat je eerst goede backups (database exports) maakt voordat je er mee aan de slag gaat.
Ik kan je verwijzen naar twee engelstalige topics op phpbb.com: Let op dat je eerst goede backups (database exports) maakt voordat je er mee aan de slag gaat.
HGN op phpbb.com
Het ziet er niet echt simpel uit.. desondanks toch bedankt voor de genomen moeite.. Ik zal het eens enkele keren doorlezen en vervolgens bedenken of ik er wel aan ga beginnen.
Dat was ook de reden waarom in schreef dat je eerst voor goede backups moet zorgen. 
Het is een tamelijk lastige klus, met de nodige risico's.

Het is een tamelijk lastige klus, met de nodige risico's.
HGN op phpbb.com