berichten wijzigen op het forum kan niet?

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Jay-TLC

berichten wijzigen op het forum kan niet?

Bericht door Jay-TLC » 20 feb 2013, 20:00

• Adres van je forum: http://
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?
    phpBB versie:

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Wat is het probleem?
hey mensen ik ben tot de ontdekking gekomen dat ik geen berichten op het forum kan wijzigen,, dat terwijl ik alle mogelijke permissies bij mijzelf heb toegestaan, wat nu?

David
Contacteer:

Re: berichten wijzigen op het forum kan niet?

Bericht door David » 20 feb 2013, 20:05

Wat is de link naar je forum?

Misschien dat de Nederlandse afbeeldingsset ontbreekt: http://wiki.phpbb.nl/3.x/Nieuw_onderwer ... nzichtbaar maar dat is maar een gokje!
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

David
Contacteer:

Bericht door David » 20 feb 2013, 20:16

De knop edit staat niet in de Nederlandse afbeeldingsset map, die zou namelijk moeten staan in styles/X-Treme_Green/imageset/nl/icon_post_edit.png.

Ik kon hem wel vinden in styles/X-Treme_Green/imageset/en/icon_post_edit.png als je icon_post_edit.png ook in de Nederlandse map zou zetten dan is het opgelost!

Kijk meteen even of de andere afbeeldingen er wel staan... want volgens mij mist heel de NL map!

Jay-TLC

Bericht door Jay-TLC » 20 feb 2013, 20:22

ik ben ana het kijken hoe ik dat wijzig maar heb gene enkel idee?

Beheerderspaneel -> Stijlen -> Afbeeldingsets... en dan? of moet dit op een andere manier?

David
Contacteer:

Bericht door David » 20 feb 2013, 20:23

Je kunt het beste even inloggen op je FTP, je moet namelijk bij de bestanden zijn om dit op te lossen ;)

Jay-TLC

Bericht door Jay-TLC » 20 feb 2013, 20:26

Wat is FTP? :P

David
Contacteer:

Bericht door David » 20 feb 2013, 20:30

FTP staat voor File Transfer Protocol, met een FTP programma kun je bestanden vanaf jouw computer naar je server sturen en van jouw server naar je computer halen. Als het goed is heb je dit al eens gebruikt om je forum te installeren en om een stijl te uploaden?

Als het goed is heb je de inlog gegevens hiervoor van je host gekregen toen je de webruimte hebt aangevraagd... Ik raad Filezilla als ftp programma van harte aan!
Wijziging: Toevoeging:
Voor je het vraagt, hier de uitleg wat je zou moeten doen :mrgreen:

Met een FTP programma kun je de map en downloaden vanaf je server, die map kun je vinden in: styles/X-Treme_Green/imageset/. Op je computer hernoem je die map, je geeft de map de naam nl vervolgens upload je hem weer naar styles/X-Treme_Green/imageset/. Vergeet daarna niet de afbeeldingsset map te vernieuwen via je beheerderspaneel; tabblad: stijlen.

Jay-TLC

Bericht door Jay-TLC » 20 feb 2013, 20:33

aah okay nee dit doet mn kameraad voor me maarj heb het al voor mezelf verholpen door mn taalpakket naar engels te zetten! zal er binnekort mee bezig, bedankt iig!

David
Contacteer:

Bericht door David » 20 feb 2013, 20:38

Dat is inderdaad een tijdelijke oplossing die je kunt gebruiken.. heb je mijn wijziging nog gezien? Die stappen kun je misschien mailen naar je kameraad zodat hij dit kan fixen! Is maar een klusje van een paar minuten ;)

Gesloten