rare melding en kan niet inloggen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
mrblack

rare melding en kan niet inloggen

Bericht door mrblack » 09 mar 2013, 10:50

• Adres van je forum: http://
    http://nielsdezeeman.phpbb3.nl/index.php
    Event. modificaties op je forum:
    geen modificaties gedaan
    Wanneer ontstond het probleem?
    vanmorgen
    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    heb geen veranderingen aangebracht
    Wat is het probleem?
kreeg de ondergevoegde melding boven in mijn scherm te staan, en wanneer ik in wil
loggen wordt ik weer terug gestuurd naar de inlogpagina.

Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/phpbb3/public_html/spamip/spamip.php on line 43

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/phpbb3/public_html/spamip/spamip.php:43) in /home/phpbb3/public_html/spamip/spamip.php on line 54
PHP Notice: in file /includes/session.php on line 1006: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /spamip/spamip.php:43)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 1006: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /spamip/spamip.php:43)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 1006: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /spamip/spamip.php:43)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3834: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /spamip/spamip.php:43)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3836: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /spamip/spamip.php:43)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3837: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /spamip/spamip.php:43)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3838: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /spamip/spamip.php:43)
phpBB versie:

mvg Niels

D8nn

Re: rare melding en kan niet inloggen

Bericht door D8nn » 09 mar 2013, 12:00

Ik heb precies hetzelfde probleem op : http://wieisdemolonline.9e.nl/index.php

:cry:

Mik88

Bericht door Mik88 » 09 mar 2013, 12:14

Ligt aan phpbb3.nl, ons oude forum daar werkt ook niet en krijgt dezelfde foutmeldingen bovenin, het regent klachten.

Omdat het een gratis forum is kan je er niets aan veranderen, zal de eigenaar van phpbb3.nl moeten doen. misschien even daar op het forum vragen.
Ik heb op dit forum ook wel eens dingen gevraagd over zo'n gratis forum van phpbb3 maar ze kunnen daar niet mee helpen omdat je maar beperkte mogelijkheden hebt daar als forumbeheerder. Dus een hele hoop kan je niet aanpassen. Ik werd toen doorgestuurd naar het forum van phpbb3.nl, misschien een tip voor je om daar eens te kijken/vragen.

mrblack

Bericht door mrblack » 09 mar 2013, 12:19

Ik heb al wel wat ervaring in forums, maar nog niet zo veel, dus ik zou dus beter een forum beginnen bij een andere host.
maar kan ik dan de inhoud van het huidige forum meenemen???

Mik88

Bericht door Mik88 » 09 mar 2013, 12:27

Wij zijn zelf vorige week verhuisd, we hebben een eigen domeinnaam gekocht en daar een forum opgezet.
We hebben bij phpbb3.nl 10 euro betaald voor een back-up maar die is voor ons niet te installeren, dus wij moesten overnieuw beginnen, ondanks alle online handleidingen te hebben gevolgd.....

Hopelijk heb je wat aan deze informatie. Na een paar weken gewerkt te hebben met dat gratis forum ben ik dolgelukkig met onze eigen website en eigen forum, waar we gewoon alle mogelijkheden kunnen gebruiken en alle instellingen zelf kunnen regelen (en fouten zelf op kunnen lossen!). En dat voor twee tientjes per jaar ;)

VLN-GJ

Bericht door VLN-GJ » 09 mar 2013, 17:26

Helaas, ik heb precies hetzelfde probleem..

Is er een mogelijkheid om het complete forum over te zetten, dus dat de gebruikers en berichten mee verhuizen?

Of wordt de fout opgelost en moet ik rustig afwachten?

Pola
Contacteer:

Bericht door Pola » 10 mar 2013, 02:52

Wij (phpBB.nl) hebben geen relatie - en dus niets te maken - met phpbb3.nl. phpbb3.nl is een commerciele organisatie die probeert inkomsten te genereren uit advertenties door gratis phpbb3 forums aan te bieden. Zie voor meer uitleg het Wiki artikel: http://wiki.phpbb.nl/Forumdiensten.

Misschien lossen ze het probleem op, misschien niet. Het lastige is dat je zelf niets in de hand hebt en ook weinig kunt afdwingen omdat je er niets voor betaald.
Zoals aangegeven kost het je 10 euro's om een backup van de database te krijgen, die je normaal gesproken kunt importeren als je een forum hebt geinstalleerd op een eigen domein (op een server) bij een (betaalde) hosting provider.
HGN op phpbb.com

Gesloten