- Adres van je forum: http://www.allesoverbeleggen.com/forum
Event. modificaties op je forum:
- een mod voor smart URL's
- een mod, zodat de stijl een beetje lijkt op de website.
Wanneer ontstond het probleem?
Ergens in februari, toen het forum al enige tijd draaiende was.
phpBB versie:
3.0.11
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
Nee
Wat is het probleem?
Problemen met registratie
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Problemen met registratie
Re: Problemen met registratie
De mail wordt als ongeldig gegeven, heb je bepaalde mailadressen onlangs aan je banlijst toegevoegd?1
Je dient een geldig e-mailadres op te geven om je account te activeren. Je ontvangt op dat adres een e-mail met daarin een activatielink.
Ik heb geen adressen in mijn banlist.
Staan er relevante fouten in je foutenlog (beheer --> onderhoud)?
Je kan in beveiligingsinstellingen 'Controleer e-maildomein op geldig MX-record:' uit zetten en kijken of dat soelaas voor je brengt.
Je kan in beveiligingsinstellingen 'Controleer e-maildomein op geldig MX-record:' uit zetten en kijken of dat soelaas voor je brengt.
Helaas, kan niets vinden in de foutenlog en de beveiligingsinstelling werkt niet, die melding over e-mail krijg je sowieso, maar het vreemde is, al je probeert te registreren, blijf je op dezelfde pagina, maar krijg je dus ook nog een rode cijfer 1 te zien.
Stuur een pb naar je.
Kan ik je nog op een ander manier bereiken, ik ben nieuw op dit forum en mag nog geen pb's sturen
Ik zie dat je de SEO versie van PHPBB, deze wijkt zo ver af van de standaard PHPBB dat we er hier geen ondersteuning voor geven, daar moet je dan op de site van hun zijn
OK, thnx anyway!