Q&A werkt nog niet.

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Sjors Riemslag
Contacteer:

Q&A werkt nog niet.

Bericht door Sjors Riemslag » 14 apr 2013, 20:15

• Adres van je forum: http://www.fdbulletin.org
    Event. modificaties op je forum: Alleen stijlelementen
    Wanneer ontstond het probleem? Zojuist bij het updaten van 3.0.4 naar 3.0.11
    phpBB versie: 3.0.11

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Update gedaan.
    Wat is het probleem?
Ik heb een update uitgevoerd om het mogelijk te maken een Q&A in te stellen. In versie 3.0.4 was dit geloof ik nog niet mogelijk. De update ging probleemloos.

Daarna heb ik de Q&A ingesteld, maar nu vraagt het registratieformulier:
Afbeelding

En de vraag die ik instelde wordt niet getoond. Er wordt, zoals je ziet ook geen 'code'-plaatje getoond. Wat kan ik doen om dit op te lossen?

Alvast bedankt voor de hulp.

Mendel
Contacteer:

Re: Q&A werkt nog niet.

Bericht door Mendel » 14 apr 2013, 20:58

Heb je ook je stijl geupdate?

Sjors Riemslag
Contacteer:

Bericht door Sjors Riemslag » 14 apr 2013, 21:05

Hoi Mendel, bedankt voor je rectie.

Nee, dat heb ik niet gedaan. Ik ga gelijk kijken of ik daar uit kom. Heb je tips waar ik dat moet doen?

Mendel
Contacteer:

Bericht door Mendel » 14 apr 2013, 21:34

Je zou eerst kunnen kijken of de maker van de stijl misschien een meer up to date versie van de stijl heeft gemaakt :)

Sjors Riemslag
Contacteer:

Bericht door Sjors Riemslag » 14 apr 2013, 21:57

Daar zit wel een probleempje, ik heb namelijk een stijl gecombineerd met de afbeeldingenset van een andere stijl. Daarna heb ik de kleuren aangepast zodat het bij elkaar paste. Dit alles was nodig om een mooie foto bovenin en onderin te plaatsen.

Ik heb nu tijdelijk een nieuwe stijl geactiveerd (net gedownload). Daardoor werkt de Q&A prima, dus bedankt voor de tip. Ik zal proberen van hieruit weer aanpassingen te doen om mijn board te customizen.

Bedankt.

Gesloten