backup restore
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
backup restore
Hoe zet ik een gedownloade backup in mijn lijst met local gesavede backups?
Bedankt alvast.
- Nathan.
Bedankt alvast.
- Nathan.
Laatst gewijzigd door David op 15 jun 2013, 09:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onderwerp verplaatst van 3.0 Stijlen naar 3.0 Support
Reden: Onderwerp verplaatst van 3.0 Stijlen naar 3.0 Support
Re: backup restore
Bedoel je met 'local' het forum zelf?
Ja, in de ACP. Ik heb een backup gedownload maar niet niet in de ACP opgeslagen. Hoe kan ik dit gedownloade zipje in mijn ACP krijgen? Want ik wil dus de backup restoren.BianCiona schreef:Bedoel je met 'local' het forum zelf?
Btw, kan deze verplaatst worden naar SUPPORT? Perongeluk in verkeerde sectie geplaatst..
De backup uploaden naar /store doet hem zichtbaar maken in beheerspaneel, en dan kan je hem terugzetten.
Ik denk dat ik gewoon even alles opnieuw ga doen. Met deze errors gaat het niet werken. :\
Die foutmelding komt van de mod Forum Background.
De backup die terugzet is heeft volgens mij de database wijzigingen van die mod niet aanwezig, deze moet je alsnog invoeren, of anders de mod verwijderen.
Vergeet ook niet na terugzetten je cache te legen
De backup die terugzet is heeft volgens mij de database wijzigingen van die mod niet aanwezig, deze moet je alsnog invoeren, of anders de mod verwijderen.
Vergeet ook niet na terugzetten je cache te legen
Of het installatiebestand nog eens draaien
Ik heb mijn forum al opnieuw gedaan dus deze thread kan gesloten worden.BianCiona schreef:Of het installatiebestand nog eens draaien
Topics worden alleen gesloten als ze niet voldoen aan de regels.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Ah, ik zei het alleen omdat mensen anders mij blijven helpen, hartstikke aardig natuurlijk maar zonde van deze mensen hun tijd.David schreef:Topics worden alleen gesloten als ze niet voldoen aan de regels.