Kan geen nieuwe berichten posten in forum

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
rivanho
Berichten: 14
Lid geworden op: 12 sep 2013, 15:58

Re: Kan geen nieuwe berichten posten in forum

Bericht door rivanho » 27 jan 2014, 13:57

Maar als ik het goed begrijp loop ik ooit weer tegen die maximale waarde aan en zal ik dezelfde truukjes weer moeten gebruiken ? Ik heb de Query's in ieder geval bewaard in een document, je weet maar nooit.

Gebruikersavatar
Paul
Beheerder
Beheerder
Berichten: 20301
Lid geworden op: 23 okt 2003, 11:38
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Kan geen nieuwe berichten posten in forum

Bericht door Paul » 27 jan 2014, 14:12

Ja, maar dat zal pas bij 16 miljoen posts zijn :)

rivanho
Berichten: 14
Lid geworden op: 12 sep 2013, 15:58

Re: Kan geen nieuwe berichten posten in forum

Bericht door rivanho » 27 jan 2014, 14:14

En dat maximum aantal is wel nog ver weg maar kan dat aangepast worden dat je een hoger max mag hebben ?

Blijf het raar vinden dat we ineens aan het maximum zitten, zomaar vanzelf.... :( :o

Gebruikersavatar
Paul
Beheerder
Beheerder
Berichten: 20301
Lid geworden op: 23 okt 2003, 11:38
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Kan geen nieuwe berichten posten in forum

Bericht door Paul » 27 jan 2014, 14:18

je hebt nu 20.000 posts, dus dat duurt nog wel even ja :).

rivanho
Berichten: 14
Lid geworden op: 12 sep 2013, 15:58

Re: Kan geen nieuwe berichten posten in forum

Bericht door rivanho » 27 jan 2014, 14:22

Inderdaad, tegen die tijd..... in ieder geval nog eens een heel hartelijke dank van mijn kant en in naam van de 88 leden van onze vriendenclub die nu weer met elkaar in contact kunnen komen :) Je weet pas hoezeer je een forum mist op het ogenblik dat je er geen gebruik meer kan van maken.
Nu snel een nieuwe backup nemen en hopen dat die instellingen daar dan ook in meegenomen worden.
Prettige dag nog verder Paul.

Gebruikersavatar
PhilipvD
Berichten: 1690
Lid geworden op: 23 feb 2008, 20:06

Re: Kan geen nieuwe berichten posten in forum

Bericht door PhilipvD » 27 jan 2014, 18:23

Super dat je probleem opgelost is rivanho!

Zoals je wellicht ziet heb ik in een aantal van je berichten de tags toegevoegd om de leesbaarheid te vergroten. Als je stukken code en/of foutmeldingen post is het prettig om deze tussen de code-tags te plaatsen.

Verder plaatste je meerdere malen achter elkaar berichten, het zogenaamde dubbelposten. Dit is niet toegestaan. Als je iets wilt toevoegen aan je laatste bericht is het de bedoeling dat je je laatste bericht wijzigt. Zie ook #3.5. Bedankt!

Mocht je naar aanleiding hiervan nog vragen hebben dan mag je mij een privébericht sturen.

rivanho
Berichten: 14
Lid geworden op: 12 sep 2013, 15:58

Re: Kan geen nieuwe berichten posten in forum

Bericht door rivanho » 30 jan 2014, 09:42

Bedankt PhilipvD, ik hou er in het vervolg rekening mee, excuus maar ben nog niet zo vertrouwd met dit forum hier ;)

Gesloten