Style

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
.:rolfis:.
Berichten: 28
Lid geworden op: 26 mei 2007, 18:23

Style

Bericht door .:rolfis:. » 29 mei 2007, 20:03

Hey phpBB gebruikers!
Ik zit hier met een probleem.
En dat is alsvolgd:
Ik heb een eigen style, met prosilver images erin.
Alleen, ik wil graag een eigen online/ offline button maken.
Nou heb ik dat gedaan, alleen die images zijn gif. En als ik mijn plaatje opsla als gif, veranderen de kleuren, en dan is het niet meer 1 geheel.
Daarom heb ik de vraag, waar kun je instellen wat de formaten van de button zijn, en de bestandsoort?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Mvg.
Rolf

Coen
Berichten: 5387
Lid geworden op: 03 aug 2004, 10:25

Re: Style

Bericht door Coen » 30 mei 2007, 08:46

Ik begrijp wel wat je bedoelt met online/offline buttons, maar in prosilver is er alleen een online button, als degene niet online is, is de button gewoon niet zichtbaar... :roll:

Kun je even verduidelijken (mogelijk met afbeeldingen erbij) wat je nu precies bedoelt? :)

.:rolfis:.
Berichten: 28
Lid geworden op: 26 mei 2007, 18:23

Re: Style

Bericht door .:rolfis:. » 30 mei 2007, 15:14

Kijk.
Ik heb de style sleek blue geinstalleerd op mijn forum, alleen vond de images niet mooi.
Dus daarom koos ik de images van prosilver.
Alleen, wilde graag een offline/online button ZELF maken.
Ik ben dus aan de pixel gegaan.
En heb zelf een badge gemaakt. Alleen toen bleek dat de image van online/offline button gif bestanden waren. Dus ik die offline/online button als gif opslaan. Maar dan veranderen de kleuren. En is het GEEN 1 geheel meer als je de badge op het forum ziet. Dan is het 1 groot oranje oppervlakte, en dan is rondom de badge rood-oranje. Maar als ik hem opsla als .bmp, dan is hij wel goed.
Maar hoe stel ik in dat die offline/online buttons .bmp bestanden zijn?
Het moet toch ergen ingesteld zijn welke images gebruikt moeten worden?
Mvg.
Rolf

Salomon
Berichten: 3878
Lid geworden op: 14 feb 2006, 16:15

Re: Style

Bericht door Salomon » 30 mei 2007, 17:31

Dat zit volgens mij (weet niet precies waar) in {STIJLNAAM}.cfg

Gesloten