een permissie probleem en een vraag

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Gebruikersavatar
MoonCatcher
Berichten: 389
Lid geworden op: 17 aug 2006, 17:06

een permissie probleem en een vraag

Bericht door MoonCatcher » 30 mei 2007, 07:58

Zoals ik gister ook al schreef heb ik een permissie probleem. Als ik een groep permissie wil geven en ik kies voor het aanvinken van het hele forum en druk op voeg permissie toe, dan krijg ik pagina niet gevonden. Ik moet dus alles stukje voor stukje doen en dat is heel veel werk. Is dit een foutje in de software of ligt het aan mijn site?

Daarnaast mijn vraag of bij converteren ook de instellingen van je oude forum meegenomen worden zoals forumpermissies, want ik vind het allemaal maar ingewikkeld zelfs met de snelhandleiding :oops:

Alvast bedankt.
~ In a mad world, only the mad are sane ~

Coen
Berichten: 5387
Lid geworden op: 03 aug 2004, 10:25

Re: een permissie probleem en een vraag

Bericht door Coen » 30 mei 2007, 08:53

MoonCatcher schreef:Zoals ik gister ook al schreef heb ik een permissie probleem. Als ik een groep permissie wil geven en ik kies voor het aanvinken van het hele forum en druk op voeg permissie toe, dan krijg ik pagina niet gevonden. Ik moet dus alles stukje voor stukje doen en dat is heel veel werk. Is dit een foutje in de software of ligt het aan mijn site?
Dit klinkt als een foutje in de software, als je alles goed hebt gedaan tijdens het converteren. :roll:

Je kunt het eventueel als een bug reporten op phpBB.com, of de afgelopen bug reports eens nalezen, wellicht is deze bug al wel gepost! :)

Gebruikersavatar
MoonCatcher
Berichten: 389
Lid geworden op: 17 aug 2006, 17:06

Re: een permissie probleem en een vraag

Bericht door MoonCatcher » 30 mei 2007, 09:26

Dank je wel Zero :D Mag ik nog 1 vraagje stellen?

Wat moet ik nou allemaal instellen om te kunnen antwoorden op berichten? Ik kan helemaal niks ondanks dat ik zelf op beheerder sta en full admin ben...Ik snap er geen jota meer van.

Iemand die zich geroepen voelt het een en ander op mijn forum te doen?
~ In a mad world, only the mad are sane ~

Coen
Berichten: 5387
Lid geworden op: 03 aug 2004, 10:25

Re: een permissie probleem en een vraag

Bericht door Coen » 30 mei 2007, 11:31

MoonCatcher schreef:Dank je wel Zero :D Mag ik nog 1 vraagje stellen?
Nee, dat mag niet. Je mag er zoveel stellen als je wilt, daar is het forum voor! ;)
Wat moet ik nou allemaal instellen om te kunnen antwoorden op berichten? Ik kan helemaal niks ondanks dat ik zelf op beheerder sta en full admin ben...Ik snap er geen jota meer van.
Je moet de permissies per forum instellen, je kunt het zelfs zo maken dat iemand het ACP binnen kan, maar geen berichten kan plaatsen! :) Kortom, kijk nog eens je permissies na en kom daarna met gerichte vragen! ;)
Iemand die zich geroepen voelt het een en ander op mijn forum te doen?
Daar hebben we dit topic voor! :)

Gesloten