aangepaste gebruikersprofielen/ extra verjaardagsvelden

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
sky_kama

aangepaste gebruikersprofielen/ extra verjaardagsvelden

Bericht door sky_kama » 18 jul 2007, 16:55

Hoi!

Ik was bezig met de aangepaste gebruikersprofielen.
Aangezien wij een hondenforum hebben, willen we graag dat naast dat de baasjes hun geboorte datum in kunnen stellen er ook extra velden komen om naam, en geboorte datum van de hond op te geven.
En dat bij verjaardag onderaan op het forum ook de naam van de hond verschijnt. Wij werken in phpbb2 nog met alles handmatig verzamelen, en iemand die dat in de gaten houdt wie wanneer jarig is.

Heeft iemand een idee hoe ik dat kan maken. dat het automatisch onderaan verschijnt?
Het standaard verjaardagveld die werkt uiteraard, maar hoe krijg ik extra velden die ook als verjaardag wordt gezien.

Velden naam hond, geboorte datum hond heb ik al gemaakt.
maar hoe nu verder?
of is het niet mogelijk?

Stef

Re: aangepaste gebruikersprofielen/ extra verjaardagsvelden

Bericht door Stef » 22 jul 2007, 19:12

Draait het forum nu op phpBB2 of phpBB3? Op phpBB3 is dit gemakkelijker dan op phpBB2.

Gesloten