Templates

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Agenia
Contacteer:

Templates

Bericht door Agenia » 02 mar 2008, 13:33

• Adres van je forum: http://forum.crea-dome.nl/index.php
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem? sinds kort
    phpBB versie: 3.0.0

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Wat is het probleem?
Nou, ik ben absoluut geen techneut, en we zitten met een probleem over templates. We hebben al een aantal templates gezien en hebben besloten dat we als basis de kleuren zwart en donker-/bordeauxrood willen. De eerste keer dat we een template kozen, was deze niet in het Nederlands te verkijgen en dus ontstond er het probleem dat er geen icoontjes waren, en men dus niet kon posten (de knopjes waren afwezig). Jammer, maar helaas. Toen vonden we een lay die- volgens de beschrijving - wél in het Nederlands was. Echter ook in het Engels. Nou ja, downloaden, toepassen, etc. Raad eens? De knopjes missen '-.-

We zijn het internet aan het afstruinen, maar ik kan simpelweg gewoon niet de templates vinden die net goed zijn. We waren echt verliefd op die twee lay-outs. Weet iemand hoe het verholpen kan worden? Of heeft iemand een soortgelijke Nederlandse template?

De templates die geprobeerd zijn heten BlackBlood en Darkness.

Alvast bedankt!

Niek
Contacteer:

Re: Templates

Bericht door Niek » 02 mar 2008, 13:43

De nederlandse buttons voor Darkness zijn op deze pagina te downloaden.
Afbeeldingensets phpBB3
Groetjes Niek

Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.

Agenia
Contacteer:

Re: Templates

Bericht door Agenia » 02 mar 2008, 13:50

Oh, dank je wel! Sorry dat ik niet goed gekeken heb '^^ :oops:

Gesloten