een lid kan maar 2 rubrieken zien op forum???

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Helena-anita
Contacteer:

een lid kan maar 2 rubrieken zien op forum???

Bericht door Helena-anita » 05 mar 2008, 02:51

hallo

1 nieuw lid op ons forum kan maar 2 rubrieken zien als hij is ingelogd, terwijl ik hem overal permissies voor gegeven heb. Als ik klik op forum gebaseerde permissies is alles groen. Hoe kan ik dit oplossen?

met vriendelijke groet

helena-anita
groetjes anita

BetaDevil

Re: een lid kan maar 2 rubrieken zien op forum???

Bericht door BetaDevil » 05 mar 2008, 11:05

Test de gebruikerspermissies eens, kan diegene echt maar 2 forums zien en je weet zeker dat alles goed is ingesteld moet je diegene opnieuw laten registreren.

Dmeijer13

Re: een lid kan maar 2 rubrieken zien op forum???

Bericht door Dmeijer13 » 06 mar 2008, 16:40

Je moet voor alle rubrieken enzo wle permissies ingested hebben natuurlijk.

Ga anders eens naar een rubriek die hj niet zien kan, en klik in het beheer die te bewerken.
Kopieer de permissies van een rubriek die wel te zien is.

Dan is hij echt wel te zien, durf er bijna op te wedden :D

Btw> het gaat er niet om of je de persoon permissies gegeven hebt, het gaat erom dat het forum board en alles erom heen ook permissie shebben, geeen permissies geen board, dus probeer de manier van mij eens, dan zal het vast lukken!
Oude gebruikersnaam: Splashing Mudkip

Helpt graag bij support maar geeft geen support via MSN of PM
Domme vragen bestaan niet, dus zul je niet dom zijn als je vraagt, je bent dom als je niet vraagt
http://www.forums.jongerenblogs.nl

Gesloten