Snel reageren toevoegen
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Snel reageren toevoegen
Goedendag,
Ik heb evil quick reply geinstalleerd, maar ik zie geen quick reply.
Nu zag ik dat je de cache moet legen en de style moet vernieuwen off iets dergelijks, maar ik zie geen tabblad styles in m'n beheerderspanel en ik zie ook op de index pagina niet de optie om de cache te legen.
Hoe kan dit en belangrijker, hoe kan ik dit oplossen?
Alvast bedankt!
Ik heb evil quick reply geinstalleerd, maar ik zie geen quick reply.
Nu zag ik dat je de cache moet legen en de style moet vernieuwen off iets dergelijks, maar ik zie geen tabblad styles in m'n beheerderspanel en ik zie ook op de index pagina niet de optie om de cache te legen.
Hoe kan dit en belangrijker, hoe kan ik dit oplossen?
Alvast bedankt!
Re: Snel reageren toevoegen
Ga naar je beheerderspaneel, en klik daar op "Leeg cache" (dit zit onder het tabje Algemeen).
Bedankt voor je reactie maar vreemdgenoeg zit die optie er niet in... (nederlandse template word gebruikt)
Ah ik ben er nu achter dat als je de map cache leegt (zonder index.htm en de htaccess) dan is de cache ook leeg ofzo, maar ik zie nog steeds niet de quick reply 

dat had ik toen ook, heb ik uiteindelijk backup gedaan, en andere quickreply box,
alleen ik wil de grote daarvan aanpassen,
hoe?
hoe?
-
je moet ook bij de evil quick replay bij styles gaan en uw template , thema , buttons vernieuwen dan is dat in orde
en de buffer ook e .

- Spoiler: bekijk
Open hier zelf even een topic voor.kuytje schreef:dat had ik toen ook, heb ik uiteindelijk backup gedaan, en andere quickreply box,
hoe?

Ik heb het ook, 't werkt niet ..
Allez, ik zie nix ..
Cache enal is gewist ..
Template's zijn refreshed .. nix ..
Allez, ik zie nix ..
Cache enal is gewist ..
Voor jou geld hetzelfde, open even een eigen topic.Deadangel schreef:Ik heb het ook, 't werkt niet ..
Allez, ik zie nix ..
Cache enal is gewist ..
Daarin kun je bijvoorbeeld linken naar dit onderwerp, om het als voorbeeld te laten dienen!

Heb je wel de templare bestanden voor al je templates aangepast (EnIn geval van sommige MODs staan de template wijzigingen in d etemplates/ map
).

Oh, ik heb het er alweer afgegooit, omdat 't niet werkte, bovenaan stond de button wel, maar er gebeurde nix als ge der op clickte enal ..Coen schreef:Voor jou geld hetzelfde, open even een eigen topic.Deadangel schreef:Ik heb het ook, 't werkt niet ..
Allez, ik zie nix ..
Cache enal is gewist ..
Daarin kun je bijvoorbeeld linken naar dit onderwerp, om het als voorbeeld te laten dienen!