Het lukt me niet om een catagorie te maken in phpbb 3.0.1!
Ik ben gister opnieuw begonnen en moest alles opnieuw aanmaken.
Zojuist probeer ik een catagorie met daarin 3 forums te maken, maar wat ik dan te zien krijg is: This board has no forum! (check http://ftasia.dotbas.net )
Ik werk met de Avalon Blue style, maar daar ligt het niet aan want ik heb het met prosilver geprobeerd met hetzelfde resultaat. Ik heb ook Avalon Blue gerefreshed ook zonder resultaat.
Permissions heb ik ook geïnstalleerd.
Iemand een clue?
PS: Sorry voor het plaatsen in het verkeerde forum; kan iemand hem verplaatsen?
Catagorie maken?!
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
- Gamemaniak
- Contacteer:
Re: Catagorie maken?!
Je moet eerst zorgen dat je in ieder geval 1 categorie hebt, en daar dan de forums in plaatsen 

Verplaatst van 3.0 Discussie
- BetaDevil
Volgens mij werkt het als volgt: je kunt een forum binnen phpBB zien als een sectie. Een sub-forum is eigenlijk de categorie. Als je dus een forum wilt onderverdelen dat begin je met een sectie forum dat je vervolgens onderverdeelt in sub-forums, de zgn. categorieën. Bij het aanmaken van een categorie geeft je dus ook aan dat de 'parent' of 'ouder' de sectie is waar je categorie onder moet hangen. Daarom begin je altijd eerst met het sectie- of hoofd-forum en pas daarna met de sub-forums of categorieën.RNKxBoA schreef:Het lukt me niet om een catagorie te maken in phpbb 3.0.1!
Ik ben gister opnieuw begonnen en moest alles opnieuw aanmaken.
Zojuist probeer ik een catagorie met daarin 3 forums te maken, maar wat ik dan te zien krijg is: This board has no forum! (check http://ftasia.dotbas.net )
[snip]
Als je een forum maakt dan komt die er sowieso te staan. De permissies zijn op het begin ingewikkeld maar als je het snapt is het heel simpel, dus loop even de permissies na.