Help o_O

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Joyce1984
Berichten: 22
Lid geworden op: 20 mar 2008, 11:49

Help o_O

Bericht door Joyce1984 » 16 aug 2008, 23:35

  • Adres van je forum: http://www.jwchinchillas.nl/forum
    Event. modificaties op je forum:geen
    Wanneer ontstond het probleem?vanavond
    phpBB versie: 3.0.2

    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Ik heb een update gedaan van 3 naar 3.0.2

    Wat is het probleem?
Eerst leek alles prima te gaan maar bij het openen van onderwerpen kreeg ik al een foutmelding:
Algemene fout
SQL ERROR [ mysql4 ]

You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'AND user_id = 5' at line 4 [1064]

Een SQL-fout deed zich voor tijdens het samenstellen van deze pagina. Contacteer de beheerder als dit probleem zich blijft voordoen.
Gelieve de beheerder of webmaster te contacteren: info@jwchinchillas.nl.
Daar heb ik even op gezocht op het forum maar heb niet echt iets gevonden wat mij kon helpen.

Toen wilde ik de backup weer terug zetten maar daar is iets fout gegaan en nu kan ik niet meer inloggen en niet meer registreren...

Ik weet het echt niet meer :(

Kan iemand mij uitleggen wat ik het beste kan doen? Want ik kom er niet meer uit.

Alvast bedankt...

p.s. inloggen werkt weer dmv het verwijderen van de cache bestanden :D Behalve inloggen in het beheerderspaneel lukt nog niet. en ik zit nog met die error :evil:

..

Gesloten