- Adres van je forum:http://www.martans.nl/phpBB3
Event. modificaties op je forum:Ronde hoeken
Wanneer ontstond het probleem? Vandaag
phpBB versie: 3.0.4
Na lang zoeken heb ik gevonden waar de problemen door ontstonden niet waardoor helaas.
Ik was ingelogd als beheerder alles doorgelezen en naar Bewerk Forum gegaan,
wou de standaard eerste categorie wijzigen in iets anders,
Gegevens ingevuld in de lijst :
bij forum afbeelding stond mijn beheerders naam ( xxxxxx ) ik heb deze verwijderd.
bij forum wachtwoord stond mijn beheerders wachtwoord ( xxxxx ) nieuw wachtwoord ingevoerd.
Uitgelogd als beheerder terug naar forum overzicht En toen ging er van alles mis
Heel veel geprobeerd om het weer in orde te krijgen maar niet gelukt helaas.
Ik heb programma en de database verwijderd en opnieuw geïnstalleerd tot op heden lijkt het nu goed te gaan nog een beetje huiverig om iets te veranderen.
Inloggen als beheerder lukt niet meer. NIEUW
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
- zeerbobbie
Inloggen als beheerder lukt niet meer. NIEUW
Laatst gewijzigd door zeerbobbie op 13 jan 2009, 22:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Inloggen als beheerder lukt niet meer.
Wat lukt er niet aan?
- zeerbobbie
Paul,
Ik log in in het forum (er staat nog niets in) dan naar inloggen als beheerder om dit forum te beheren moet je opnieuw inloggen , Gebrnaam Wachtw ok , dan komt de melding Omdat u geen beheerder bent enz ,daarna loopt alles vast.
Opnieuw installeren is dat een optie ( er staat verder toch nog niets in ) welke file's moet ik dan verwijderen en opnieuw plaatsen.
Bij voorbaat dank Martie
Ik log in in het forum (er staat nog niets in) dan naar inloggen als beheerder om dit forum te beheren moet je opnieuw inloggen , Gebrnaam Wachtw ok , dan komt de melding Omdat u geen beheerder bent enz ,daarna loopt alles vast.
Opnieuw installeren is dat een optie ( er staat verder toch nog niets in ) welke file's moet ik dan verwijderen en opnieuw plaatsen.
Bij voorbaat dank Martie
Heb je iets aangepast bij de cookie instellingen toen je je forum installeerden?
- zeerbobbie
Niets veranderd aan de cookie instellingen.