Hoe maak je je forum zo zoekmachine-vriendelijk mogelijk ?
En hoe kan je de omschrijving goed laten weergeven ? Dus steeds dezelfde, op elke pagina. Nu geeft hij bv. voor mijn forum: "25 aug 2008 ... blablablabla !"
Wat doet die datum van 6 maand geleden daar in godsnaam ?! Mijn meta-tags in de overal header zijn in ieder geval ingevuld...
SEO
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: SEO
Dat maakt erg weinig uit. META-tags zijn in het verleden erg veel misbruikt en worden nu door de meeste zoekrobots niet meer gebruikt voor het beinvloeden van de resultaten. Wellicht dat je dit eens wilt lezen?Jeroen07 schreef:Mijn meta-tags in de overal header zijn in ieder geval ingevuld...
http://www.phpbb.com/blog/2008/08/23/se ... in-phpbb3/
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!